Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Od.... Je hebt nodig om zo'n koker te maken een stuk PVC, schroefdeksel, lijm sok en lijm einddeksel....Welke maat heb je nodig, en hoe lang moet de koker zijn ?

Ik heb anders nog een paar kokers liggen afkomstig van "The Game "

Kan ook simpeler schroefdeksel en einddeksel. Deze kun je zo aan elkaar lijmen. Als je dan 32 of 40 mm neemt krijg je ongeveer de afmeting van een fotokoker. de kosten zouden rond de vier a vijf Euro moeten liggen. Grotere maten zijn natuurlijk duurder. Wildkamp filialen hebben er meestal diverse liggen.

Geplaatst

Er zijn natuurlijk meer van die grotere doe-het-zelf supers, maar misschien is het beter om aan recycling te doen.

Senks voor het aanbod fam :thumbsup:

Geplaatst

Fam, ik heb vanavond bij een niet nader te noemen bouwmarkt PVC-buis en doppen gekocht voor een prikkie. Dus waarschijnlijk kun je iemand anders een plezier doen met jouw aanbod. Of mag de echte geocacher zich verheugen in een nieuwe cache van jou?

Geplaatst

Het gaat goed komen! Alhoewel: als ik dit terug lees, klinkt dit een beetje intiem. Sorry daarvoor.

Geplaatst

BTW. ik heb nog filmkokertjes over, wit en zwart...........ruilen graag, 50 kokertjes voor een ammobox! Of je ruimt een powertrail op en legt een multi neer :wistling:

Deal...Ik heb nog een ammo over, en voor die kokertjes heb ik een heel mooie bestemming.

Inmiddels is de deal uitgevoerd op een geheime locatie... Drenthe is binnenkort een cache rijker met een ammo, en de-fam heeft een doos vol kokertjes :)

I.i.g word dit een potjepleur trail minder op de Nederlandse bodem.

• Top! 1
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...