antarctica Geplaatst 27 maart 2013 Geplaatst 27 maart 2013 Wat nou, De-Fam, ga je een mooie multi lopen? Zou je niet veel liever om de 161 meter een fotorolletje willen rapen op de heide? Graaien, graaien? Antarctica Waar kan dit? Die mooie multi? Het Zwaard van Berend? Zo'n fraaie wandeling waar je van geniet? Dat kan hier: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=c6a15a6d-1a8a-4a31-a993-8c185e189ef4 Antarctica 1
Martijn&Martine Geplaatst 27 maart 2013 Geplaatst 27 maart 2013 Op zoek naar kroonjuwelen? Veel plezier alvast Nope...opzoek naar het zwaard van Berend Leuke cache! Wij gaan dinsdag het vervolg lopen.
de-fam Geplaatst 27 maart 2013 Geplaatst 27 maart 2013 En welke word dat....."De Freule" of "De steen van Hent" ?¿?¿?
snoopy and woodstock Geplaatst 27 maart 2013 Geplaatst 27 maart 2013 Od.... Je hebt nodig om zo'n koker te maken een stuk PVC, schroefdeksel, lijm sok en lijm einddeksel....Welke maat heb je nodig, en hoe lang moet de koker zijn ? Ik heb anders nog een paar kokers liggen afkomstig van "The Game " Kan ook simpeler schroefdeksel en einddeksel. Deze kun je zo aan elkaar lijmen. Als je dan 32 of 40 mm neemt krijg je ongeveer de afmeting van een fotokoker. de kosten zouden rond de vier a vijf Euro moeten liggen. Grotere maten zijn natuurlijk duurder. Wildkamp filialen hebben er meestal diverse liggen.
de kikkers Geplaatst 27 maart 2013 Geplaatst 27 maart 2013 Er zijn natuurlijk meer van die grotere doe-het-zelf supers, maar misschien is het beter om aan recycling te doen. Senks voor het aanbod fam
Odlaniger Geplaatst 27 maart 2013 Geplaatst 27 maart 2013 Fam, ik heb vanavond bij een niet nader te noemen bouwmarkt PVC-buis en doppen gekocht voor een prikkie. Dus waarschijnlijk kun je iemand anders een plezier doen met jouw aanbod. Of mag de echte geocacher zich verheugen in een nieuwe cache van jou?
Odlaniger Geplaatst 27 maart 2013 Geplaatst 27 maart 2013 We zijn in blijde verwachting. Binnen 9 maanden verwachten we iets van jou.
de kikkers Geplaatst 28 maart 2013 Geplaatst 28 maart 2013 Het gaat goed komen! Alhoewel: als ik dit terug lees, klinkt dit een beetje intiem. Sorry daarvoor.
de-fam Geplaatst 1 april 2013 Geplaatst 1 april 2013 BTW. ik heb nog filmkokertjes over, wit en zwart...........ruilen graag, 50 kokertjes voor een ammobox! Of je ruimt een powertrail op en legt een multi neer Deal...Ik heb nog een ammo over, en voor die kokertjes heb ik een heel mooie bestemming. Inmiddels is de deal uitgevoerd op een geheime locatie... Drenthe is binnenkort een cache rijker met een ammo, en de-fam heeft een doos vol kokertjes I.i.g word dit een potjepleur trail minder op de Nederlandse bodem. 1
Aanbevolen berichten