Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Kan iemand me dat van die laarzen uitleggen? Antarctica

Ja, over twee maanden onder het genot van een glas ouzo en een sigarillo?

Ik kan het niet uitleggen zonder woorden als damals en fahrrad te gebruiken. Oeps, nu verklap ik het toch............ :bangin:

Maar nu begeven we ons wel op een glijdende schaal, dus laten we sprinkhaan niet teveel aandacht meer geven.

Geplaatst

Het is begonnen met 1 doosje met 1 coordinaat de basis van deze bezigheid, want meer dan dat is het niet.

Al het andere is er bij verzonnen. Met name puzzels die nergens op slaan.

De enige echte cacher is dus iemand die een cachebox vind die door een ander geplaatst is.

Dan word er weer van alles bij verzonnen waarom iemand die dat doet geen echte cacher zou zijn.

De basis blijft de basis, of je nu een multi van 12km gelopen hebt, 3km gefiets hebt of rechtstreeks op een snorfiest met verkregen coords naar een cachebox rijd maakt niets uit.

Iedereen moet/mag zelf bepalen hoe hij zich hiermee bezig houdt. Als je een cache vind mag je in het boekje loggen en mag je op de site van .com loggen klaar is Kees.

Al het andere is overbodig, de basis blijft de basis.

En in dat overbodige kan/mag iedereen zich bezighouden met wat hij leuk vind, maar laat hij alstublieft niet de ander de les willen leren of beogen dat alleen zijn of haar manier de enge juiste is.

Tenslotte, je kunt met deze bezigheid niets winnen maar wel verliezen, namenlijk je eigen waarigheid!

• Top! 9
Geplaatst

....... Maar de vraag van sprinkhaan slaat immers nergens anders op. Ik heb hem op rapport geslingerd, eens zien wat de moderator ervan vindt.

Wellicht voelt ie zich wat in het nauw gedreven na het commentaar op zijn originele en vernieuwende STIP idee.

TJA ...... MEESTER ZE PLAGEN MIJ (mhmhmh dit heb ik eerder mee gemaakt)

Laarzen = nazi's?

Vreemde associaties.

Laarzen zij gewoon handige dingen in de sneeuw en nattigheid, toch?

Antarctica

IK vraag mij af waarom deze ?

laarzen en ...... (ik wil het niet noemen) begrijp ik helemaal niet

Geplaatst

Zie post 62. Antarctica

Correctie, post 51 die ik toelicht en uiteindelijk de uitspraak van sprinkhaan zelf.

Maar...het zou kunnen zijn dat bidsprinkhaan het verschil tussen man en vrouw bedoeld als zijnde schoen of laars.

En wie hem past trekt hem vervolgens aan.

Geplaatst (bewerkt)

Vraagje :

Heeft een ECHTE geocacher schoenen aan of laarzen ??

Ik vraag me af of iedereen die het bovenstaande citeert ten volle beseft wat er met laarzen wordt bedoeld. Niets om grapjes over te maken. Dergelijke associaties, en personen die ze maken, horen ook niet thuis op dit forum.

misschien ben ik geen goede cacher,s maar dit snap ik dus niet...

DUS leg uit

zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten

bewerkt door sprinkhaan
Geplaatst

En na deze hele discussie ben ik als newby zo benieuwd wat de cacher van het eerste uur nu mist ten opzichte van vroeger. Wat maakte het vroeger dan zoveel leuker dan nu? Wat is er veranderd aan de cachers, de caches? Of zijn het veranderende regels en afspraken?

Want wat ik ontdekt heb door deze voor mij nieuwe hobby zijn prachtige multi's, goed verzorgde puzzels, onverwacht mooie plekjes, met passie georganiseerde events en vooral heel veel, leuke en aardige medecachers die ons als nieuwkomers altijd welkom heten "bij de club" en zonder aarzeling hun kennis van geocachen willen delen.

Wat is het echte geocachen dan?

• Top! 2
Geplaatst

Vroeger was alles beter

Niet alles was beter. Ik vind mijn GPSMAP 60CSx toch een heel stuk beter dan mijn eTrex Venture uit 2001. Toen moest je het pijltje volgen, en dan maar hopen dat er geen hindernissen op je pad lagen. :no:

Of je gebruikte de kabouterkaarten.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...