Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

De film was leuk, een paar jaar geleden gezien. De avond was niet dramatisch maar vermakelijk. Alles is chaos, dus volgens mijn Griekse voorvaderen leegte. Chaostheorie is een ander verhaal, voor mij te wiskundig, ik hou het liever filosofisch. Kiespijn, geen last meer.

Vlinder, hou je in. Wees nu niet weer zo antifilosofisch terwijl je zegt van filosofie te houden. Thex is de goedheid zelve.

Geplaatst (bewerkt)

Volgens mij zijn de vrouwen de ECHTE cachers en de mannenPraten er alleen over hoe goed ze zijn pffff

bewerkt door sprinkhaan
Geplaatst

Het was zo gezellig, maar nu na twaalven.............

Is de vlinder misschien een weerwolf?

Volgens mij zijn de vrouwen de ECHTE cachers en de mannenPraten er alleen over hoe goed ze zijn pffff

Nou ga ik slapen. Zal binnenkort wel een samenvatting geven van een half jaar forumbezoek.

Geplaatst

Geweldig he zo,n bOgus log en hij blijft nog gewoon staan

Verbaast mij niks, jij bent toch een ECHTE cacher hé...

Geplaatst

de-fam, steek jij de BBQ aan? Ik trakteer, ben Immers (hij wil geen penalty's meer nemen) morgen jarig.

ALs dit draadje toch ontspoort, dan maak ik er maar gebruik van:

PROFICIAT!!!!! en nog vele jaren erbij, dat er nog maar veel drankjes, caches en mooie verhalen mogen volgen.

:goof::band::chef::phone::holiday::eat:

Geplaatst

Od, dat is raar in het andere café was je een paar dagen geleden al jarig.

Ach ja, sommige mensen zijn nu eenmaal meerdere keren per jaar jarig. Ook voor deze verjaardag dus maar:

:birthday:

Geplaatst

Zucht het is weer zover, café is weer open. Het is blijkbaar echt moeilijk om een goed onderwerp over cachen bij de kop te pakken en daar over samen over te praten. Maar goed we wachten af wat er met dit stippen café gaat gebeuren.

Geplaatst

De stekkertrekkers, het drankorgel, de gedichtenpiet ... alle mafketels staan weer op het vuur. Wat schaft de pot, vanavond? Kikkerbillen in rode wijnsaus? 'Het Afknappertje' is heropend!

Geplaatst

Er zal een enkeling zijn, die in het Afknappertje komt. Stamgasten zitten liever in het Opkikkertje... (Met STIP)

Geplaatst
De stekkertrekkers, het drankorgel, de gedichtenpiet ... alle mafketels staan weer op het vuur. Wat schaft de pot, vanavond? Kikkerbillen in rode wijnsaus? 'Het Afknappertje' is heropend!

Ochtendhumeur?

Ik vind dit een absoluut humorloze en negatieve bijdrage aan dit draadje.

Antarctica

Geplaatst

De enige die hier trekt ben jijzelf, alleen geen lering blijkbaar. Ik rapporteer op de man spelen en stalken. Zelfs na een paar weken rust ben jij niet tevreden.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...