Spring naar bijdragen

Ces 2013: Garmin Stelt De Nieuwe Oregon 600 & 650 Voor


DeYo

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dat vind ik een interessante bewering Vlindertje.... Over de eerste optie hebben we geen discussie. Maar je tweede stelling verdient toch wel een nadere uitleg vanuit de luie stoel in Eindhoven..... De GPS in zijn algemeenheid is eigenlijk niet meer weg te denken. Er zullen alleen nog maar meer toepassingen voor het gebruik ervan komen. In feite staat het hele gps gebeuren nog maar in de kinderschoenen. Wat doet jou de mening poneren, dat het einde van de gps in zicht is???? Wij hangen aan je lippen...!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De nieuwe Oregon serie ondersteund geen Wherigo's meer

 

Klopt. Sedert een paar jaar is Garmin gestopt met de ondersteuning van Wherigo in nieuwe GPSen.

 

Terloops: Dit jaar zou Wherigo 2.0 uitkomen. Met nieuwe mogelijkheden en naar verluidt geoptimaliseerd voor gebruik op een smartphone.

bewerkt door DeYo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vorige week op de vakantie beurs in Utrecht even met een650t gespeeld. Leuk speelgoed, ongeveer 2 keer zo groot als een450. Scherm ziet er erg mooi uit, het als de camera.

Dus als mijn 450 het niet meer doet....

2X zo groot was dat wel een oregon en niet een montana 650t wat die zijn inderdaad 2x zo groot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee keer zo groot als een 450 zeg je? Zo ziet het er op de foto's bepaald niet uit..... "Een tikkeltje groter" komt meer in de buurt. Als ie daadwerkelijk twee keer zo groot zou zijn, dan hoef ik hem niet als geocaching hulpje.... Ik vond de Montana al te groot voor het buitenwerk. Ik begin nu te vermoeden, dat je gewoon een Montana in je handen hebt gehad!

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.gpscentral.ca/products/garmin/oregon-600.html

 

een stuk goedkoper in canada net iets meer als 300 euro maar ja dan moet hij nog naar nederland.

Wanneer je dat volgens de regels doet, wat kost dat dan aan invoerrechten?

Een voordeel van wachten en in Nederland kopen vind ik dat je dan gemakkelijker geholpen wordt wanneer je vragen hebt, of als er mankementen zijn.

(dit geldt natuurlijk minder wanneer je je goed uitdrukt in het Engels)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.gpscentral.ca/products/garmin/oregon-600.html

 

een stuk goedkoper in canada net iets meer als 300 euro maar ja dan moet hij nog naar nederland.

 

Interessant voor hen, die binnenkort die richting op moeten voor familie- of zakelijk bezoek. En als je in de gelegenheid bent om hem ter plekke even uit te proberen dan kan er weinig mis gaan. Ik zou het zeker doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij wachten ook geduldig tot hij hier verkrijgbaar is, ik betaal liever een paar euros meer. Dan weet je ook zeker dat je goed geholpen wordt bij problemen.

 

Een paar euros...

 

Weet dat de catalogusprijs van een Garmin toestel in Europa +- 40% duurder is dan in de VS.

 

Voorbeeld: catalogusprijs van Montana 650t in VS is €450 ($600), in Europa €649 (+44% !!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...