Spring naar bijdragen

Cache In Het Bos


BeeksePythagoras

Aanbevolen berichten

Bij de kindercache zit ook een grote doos in de grond en dat is altijd leuk. Mijn volgende multi komt ook in het bos (toestemming van de gemeente krijgen is hopeloos). Brabants Landschap is veel toe zeggelijker. Ik zal al jullie tips gebruiken en dan wordt het een mooie

cache. Ik moet alleen nog veel knutselen. Dan wordt het en een leuk verhaal, mooie wp, en een mooie route.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ieder waypoint uitvoerig middelen. Ik doe dit voor al mijn routes in het bos. Ook leken vinden dan zonder moeite mijn aanwijzingen. Dit zijn aluminium strips, pvc kokertjes of kleine paaltjes.

 

Kan je gps-ontvanger niet middelen? Dan loont het de moeite om er eentje te lenen die dat wel kan.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de kindercache zit ook een grote doos in de grond en dat is altijd leuk. Mijn volgende multi komt ook in het bos (toestemming van de gemeente krijgen is hopeloos). Brabants Landschap is veel toe zeggelijker. Ik zal al jullie tips gebruiken en dan wordt het een mooie

cache. Ik moet alleen nog veel knutselen. Dan wordt het en een leuk verhaal, mooie wp, en een mooie route.

 

Wij kijken er naar uit.

Wij hebben gisteren Eet gezond, eet een .... gelopen en die was echt leuk gemaakt.

 

Succes met de voorbereidingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...]

Niks mis mee, maar misschien is het verstandig een ouwe rot bij je in de buurt te zoeken, die je eens mee kan nemen het bos in en je goed uit kan leggen hoe je GPS werkt en hoe je een mooie cache maakt.

[...]

 

 

 

[...] Ik heb inmiddels 150 caches gevonden en daar zijn heel wat multi's bij, met heel veel verschillende technieken. [...]

 

Er valt over te twisten, maar ik hoop dat jij de goede raad van Antartica ten harte neemt en een wat meer ervaren geocacher in de arm neemt. De vragen die jij stelt op dit forum zijn namelijk nogal basic. Bedenk daarbij ook dat 17 multi's op een totaal aantal founds van 151 (een krappe 12% dus) jou niet bepaald deskundig maken op het gebied van multi's, en zeker niet als de gemiddelde D/T rating van de door jou gevonden caches niet boven de 1,6/1,5 uitkomt.

 

Doe wat je wilt, maar als ik jou was zou ik een toegereikte helpende hand niet af slaan ...

 

Edit: Rekenfoutje.

bewerkt door Triskelle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een helpende hand negeren zou onverstandig zijn, maar hulp zoeken lijkt mij niet nodig. Met de door verschillende cachers in dit draadje gegeven tips komt BeeksePythagoras er wel op eigen kracht. Al doende leert men en volgens TeamVanGerwen was zijn debuut leuk gemaakt. Het gaat om de juiste instelling en BeeksePythagoras heeft meer gevoel voor geocaching in zijn kleine teen dan het legioen van kokerstrooiers tussen hun collectieve oren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...