Spring naar bijdragen

Optie Op Onze Eerste Gps


DoggyteamNL

Aanbevolen berichten

Hoi hoi allemaal!

 

Wij hebben een optie kunnen bemachtigen op een Garmin GPSmap 60CS. Onze eerste GPS! :w00t2:

Ja we weten het is al een oudje maar je moet ergens beginnen toch!?

Er zit Waypoint Manager, Topo NL en USB-kabel bij.

De optie is voor € 75,-.

 

Wij zouden graag jullie mening willen horen of we hier een goede te pakken hebben.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Lijkt me een goede deal. Waypoint Manager kun je installeren en vervolgens upgraden naar de laatste versie van Mapsource. Je kunt ook Basecamp nog gratis downloaden vanaf de Garmin site. Dan kun je beide programma's eens uitproberen en ervaren wat je het prettigste vindt. En buiten de Topo NL kaart kun je de gratis open source kaarten downloaden (bijv. de wandel en de fietskaarten) die in de praktijk ook goed voldoen. Kortom, gefeliciteerd met de aanschaf (want dat zal er wel van komen) en dan lekker naar buiten met de Feestdagen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even op Marktplaats gekeken, opvallend hoeveel geld men nog durft te vragen voor ontzettend oude modellen! In dit geval heb je waarschijnlijk een prima apparaat. Bedenk wel dat de topo misschien niet meer legaal op je computer te installeren is (ik weet niet hoe dat zit met topoNL beveiliging), dat zou ik nog even uitzoeken. Ook belangrijk bij je afweging: besef dat je geen uitbreidbaar geheugen hebt, in tegenstelling tot de csx en cx. Corrigeer me als ik het mis heb.

 

Ik zag trouwens een vista hcx staan voor slechts 25 euro meer...

bewerkt door Goonies Oosterhout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben super blij met jullie reacties!

Bedankt voor de tips.

 

@Goonies Oosterhout: Die hadden we ook gezien maar we zouden zo'n € 50,- voor een 2e hands (simpele)GPS willen uitgeven (was een redelijk bedrag hadden we vernomen) en ik ben daar nu weer overheen gegaan hahaha denk niet dat mijn wederhelft blij zou zijn als ik nog hoger zou gaan :no:

 

We zijn leken maar hebben de afgelopen 2 weken het een en ander gelezen over GPS'en en ook de reviews waren erg interessant.

Eerst zouden we in 2013 gaan kijken voor een GPS maarja met een paar caches in de buurt moesten we toch echt een GPS hebben.

Dat frustreerde ons *S* Dus toch maar eens gaan zoeken........

We hebben er een aantal gezien maar die waren ook zo weer weg.

Deze kwam ineens op ons pad en hebben we gelijk toegeslagen want we wilden onszelf een kerstkado geven.

En.......dat is gelukt!! De GPS had een hele vriendelijke en sportieve eigenaar!

 

Wij zijn helemaal happy!! :clap:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Vergeet jullie helemaal een update te geven :no:

We hebben inmiddels de GPS aangeschaft en al zoekende leren we hem aardig kennen.

Het gaat heerlijk!!!

Lekker de afgelopen week allerlei caches opgezocht in de buurt om het toestel te leren kennen.

 

Wij zijn super blij met onze GPS!!

:clap::clap::clap:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...