Spring naar bijdragen

Cachen In De Sneeuw


Diederikus

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

waarom niet. Je kan cachen in de zon, regen, mist, hagel, storm. Het enige waar je misschien op moet letten is, dat als een cache op de grond verstopt ligt deze misschien moeilijker te vinden is. En natuurlijk kan het ook handig zijn, omdat er erg gemakkelijk cache-paadjes in de sneeuw komen!

 

succes, en veel cache plezier.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

sla mijn cache's dan maar over, het ripgevaar neemt erg toe,

 

maar dat vinden de meeste zoekende niet erg het is hun cache en hun coins, (als die er in zitten) toch niet

 

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sla mijn cache's dan maar over, het ripgevaar neemt erg toe,

 

maar dat vinden de meeste zoekende niet erg het is hun cache en hun coins, (als die er in zitten) toch niet

 

 

 

Barny

Misschien moet je dan eens beginnen met je caches te markeren als "not available in winter". Dat is toch wel het minste wat je kunt doen als je niet wilt dat men je caches zoekt als er sneeuw ligt. 1 van je caches heeft zelfs het attribuut "available in winter". Dat wil toch zeggen: Zlefs als er sneeuw ligt: Zoeken maar! Of begrijp ik het weer eens niet?

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bla, bla Wolojoli,

 

Gewoon je gezonde verstand gebruiken lijkt mij in dit soort situaties de juiste oplossing.

Bal bla? Kom je niet goed uit je woorden?

 

Overigens ben ik het er wel mee eens dat je gezonde verstand gebruiken een prima oplossing is.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

wolojoli de hoop dat wij elkaar ooit zullen begrijpen doormiddel van onze schrijfsels is mij al lang geleden ontnomen

maar hier heb je wel een punt, bij die cache uit 2006 toen had ik nog de hoop en de ervaring dat mensen nadachten en ook respeckt hadden voor de cache en decache omgeving.

6 jaar later is mijn ervaring heel anders en mijn hoop 180 graden gedraait wat betreft het bedachtzaam omgaan met de cache

hoewel die cache ook in de winter gevonden word heb ik dat icoontje weggehaald.

 

het is nooit te laat om in een veranderde situatie enkele dingen aan te passen, waren maar meer mensen met die gedachte

 

 

 

barny

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeguh moest je eerst een investering doen (een GPS kopen)om te kunnen cachen, dat houd in dat de mensen ten eerste voldoende geld er voor (over)hadden om te cachen dat ze daarvoor ook beter gekeken hadden wat cachen nu eigenlijkis, daarmee vanzelf ook veel meer van de do en donds wisten

 

De groep was daarom kleijnerdus de hufters/heefthooftjes/ langeteentjes waren er dan ook vanzelf minder, er werd nog geaccepteerdals er aangesproken werd op je cache(leggers)gedrag, de dooddoener "iedereencachet op zijn manier" bestond nog niet, de cacheboxs en zijn omgeving stondbij die groep nog in ere, men deed moeite om de cache zo te maken dat debezoeker door de cache vermaakt werd, affien zo kan je nog wel even doorgaan,vraag maar aan welke willekeurig cacher van voor 2006

 

 

Nu kan iedere geestezwakke met telefoon zonder investeringzonder enige basis kennis zonder enige benul een cache vinden, daarmeeverdwijnen onderhand veel Tb's en vooral Coins uit cache's, worden onder heveiggeschreeuw van de onopgevoedde koters "IK HEB HEM" gevonden zonder eerst te kijken of er andereniet cachers in de buurt zijn, en al die nieuwe geesteszwakke cachers hebbennatuurlijk ook niet de zelfkennis om eerst ruime ervaring op te doen met cachen enwillen dan meteen ook heel snel een cache maken, helaas doen ze dat dan ook die hoofdzakelijk van abominabelekwaliteit is die dan weer gevonden word door andere geesteszwakkere broedersdie op hun beurt ook weer vinden dat ze een cache moeten plaatsen, waarvan dekwaliteit = Lol factor nog meer spiegelt aan de door hun gevonden mislukkingenwat cache's aan gaat.

 

En natuurlijk er zijn ook wel neeuwbee cachers die welbegrijpen dat cachen niet om de aantallen gevonden/geplaatst gaat maar om hetechte plezier wat je beleeft bij het vinden van een mooie cache of het willenplezieren van mede cachers doormiddel van een mooie cache, maar de hoofdmootvan de nieuwe aanwas is helemaal geen aanwinst voor het geocachen in het algemeen .

 

Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening er zullen vastveel nieuwe cacher's zijn die dit voorgaande totaal niet begrijpen, die wetennu dus ook in welke categorie ik ze heb.

 

Is dit afdoende wat betreft je vraag?

 

Barny

 

bewerkt door barny
  • Top! 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...