Spring naar bijdragen

Cachen In De Sneeuw


Diederikus

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Mooie foto's, Diederikus.

Ik denk dat we hier een nieuwe cacher hebben, die het waardeert dat er nog mooie multi-caches liggen, en niet zo gehaast is om een puntje te scoren.

Ik ken deze cache. Is gemaakt/ontworpen door onze vrienden. Wij hebben deze ook gelopen en daar 2 dagen over gedaan. Dat was 2 dagen genieten.

Gelukkig zijn er nog steeds cachers die genieten van een mooie multi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zoow heej sjappo wat een mooie verhalen en foto's, daar zie je dat je echt plezier heb in de (on)waarschijnlijke mooie cache.

 

zelf doe ik geen cache's meer van die CO juist om de problemen die jij en andere heb met de WP of voor mij onvindbare cache's van hem met veelal die grote zoekspooren rondom het nulpunt

 

maar zolang jij nog zulke mooi logs schrijft kan ik niet anders dan een diepe buiging voor je maken

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cachen in de sneeuw kan best en is naar mijn mening erg leuk. Een mooie wandeling door een natuurgebied is me goed bevallen vandaag. Ik heb een start gemaakt met het derde deel van een serie multi's. De puzzel ter plekke oplossen voor het 2e WP was me iets te koud, dus ik ben lekker gaan rondbanjeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

zal de interesse voor deze cache wel tegenvallen

 

Dat valt wel mee, Barny; het enige wat mensen weerhoudt, is dat je iets moet doen voordat je deze cache kunt gaan lopen.

Je moet mensen vinden die op het zelfde moment de andere 2 caches met de zelfde naam gaan lopen.

Maar lees de logjes maar, Barny; mensen die 'm wel gelopen hebben, hebben erg veel plezier gehad.

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tandarts, zakelijke afspraken, voor cachen in de (verse) sneeuw zet ik alles opzij. Voor mij heeft de ochtendstond, nadat het een nacht flink heeft gesneeuwd, goud in de mond. Behalve de GPSr ook de camera bij de hand, voor de mooie prentjes. Niet alleen van de maagdelijk witte wereld (nieuwjaarswenskaart) maar ook voor de vele prentjes die al zijn gemaakt door onze schuwe landgenoten. Ontelbare sporen van vogels, hazen en konijnen, maar ook prenten van reeën en vossen. Hoogtepunt was de familie Das, met hun burcht aan een betrekkelijk nieuwe MTB-route. Zijn ze er nog? In de zomer deden stortberg en krabboom het ergste vermoeden, maar getuige de talrijke onmiskenbare pootafdrukken gaat het hen goed.

 

Dan het bos uit en de GPSr aan. De cache lag er al een poosje en tijdens mijn dagelijkse rondje met de hond had ik al menig zoekend team vriendelijk toegeknikt. Hun sporen waren gewist en nu was het mijn beurt om te zoeken. "Goud!" stond er met grote letters op de eerste bladzijde van het logboek. Inderdaad.

 

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...