Helmine Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Wat is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Of onduidelijk Beetje, maar ik ga door tot ik hem heb opgelost, al duurt het de hele nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Thex? Zijn nu de varkentjes aan de beurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 (bewerkt) Varkentje aantikken terwijl je geblindoekt bent. Volks-Spelletje in Noord Holland. In een bak met modder Thex? Zijn nu de varkentjes aan de beurt? Zeker 20 december 2012 bewerkt door thex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Oh, ga je ze wassen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 (bewerkt) Joepie...buurman komt een pakje brengen wat hij vandaag voor me heeft aangepakt.... zendinkje leuke sigaartjes.... Jaja...hoewel ik fanatiek sport, rook ik wel ongeveer 1 sigaar per week.Kan er nu weer ruim een jaar tegen, haha.. 20 december 2012 bewerkt door Twin Peaks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Of onduidelijk Beetje, maar ik ga door tot ik hem heb opgelost, al duurt het de hele nacht. That's the spirit! En onduidelijk? Heb hooguit geprobeerd wat verwarring te scheppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Ja zillah, dat is gelukt. Sinds wanneer schrijf je Kerstman met een C? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Ik heb weinig verstand van sigaren en ik ken eigenlijk alleen maar de doosjes ZP. Die zitten met zijn tienen in een blikkie Zaten er dan 52 sigaren in die doos TP? En dat noem jij dus maar een zendinkje? Ja zillah, dat is gelukt. Sinds wanneer schrijf je Kerstman met een C? Sinds de Cacheman de Kerst komt brengen....misschien...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Mag ik daar misschien een lekker drankje bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Oh, ga je ze wassen? Sop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 TP, drankje staat klaar, maar sigaar uit eigen doos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Jawel! De meeste mannen hier drinken duvel. Zal ik voor jou óók maar tappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Trust Jie. Goede reis 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 (bewerkt) Ik koop doorgaans geen hele kisten, maar slecht 2 of 3 sigaren van meerdere soorten/merken/landen Soorten die me heel goed bevallen wil ik nog wel eens bestellen, maar meestal koop ik steeds andere.Het is een soort "verkenningstocht" door de vele smaaknuances die de verschillende sigaren bezitten en ik laat me graag verrassen. Deze zending bestond uit 24 sigaren, maar er zaten nog een stuk of 25 andere in de humidor. 20 december 2012 bewerkt door Twin Peaks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten