spoekie Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 geen idee... hoe zal ik mezelf eens gaan hernoemen? een rode wijn voor Geospoekie Dank je, ziet er goed uit! De naam Spoekie komt niet van een geocoin, maar we hebben Spooky lampjes van de Ikea. Spooky was niet meer vrij. Ik probeerde namelijk mijn naam te veranderen via het forum ,maar iemand anders was me net voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Goh zeg... Ik was het niet, al heb ik dan een geocoin die Spookie heet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Als het spook toch uit de fles komt, dan wil ik eigenlijk ook wel een bosmolentje als het kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Uiteraard Kikker! Hij is uitermate lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Die van mij is niet goedgekeurd: GeoUwehoer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Hoofdlettertje teveel denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spoekie Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Goh zeg... Ik was het niet, al heb ik dan een geocoin die Spookie heet Leuk dat je een coin naar mij genoemd hebt! Die wil ik graag eens loggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Ik zat te twijfelen, hoofdletter of voetnoot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Dat kan! Hij ligt in GC3JCPK op Jersey Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Ik ga zo in Dromenland dromen over spiegeltjes. Misschien dat ik morgen dan een oplossing paraat heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Hee, ik heb een uitstekende reputatie van 50. Hoe kom ik daar nu weer aan ? Ja, Slaptop meenemen 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Goed idee tovenaartje. Zal hier ook maar eens stoppen. Nog even glas leegdrinken en dan het logeermandje opzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Thex 50, Barny 85. Dat geeft te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spoekie Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Dat kan! Hij ligt in GC3JCPK op Jersey Dit is de cache Souvenir from French. Had net mijn autosleutels al gepakt, maar nu zie ik dat de inventory leeg is. Helaas. Dit is nu al de tweede keer dat iemand me voor is geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Ik zat te twijfelen, hoofdletter of voetnoot. ik zou beiden doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten