de kikkers Geplaatst 17 december 2012 Geplaatst 17 december 2012 Hey TP? Jij hier? Ik heb je zojuist in een ander draadje een serieus antwoord gegeven
Twin Peaks Geplaatst 17 december 2012 Geplaatst 17 december 2012 Oei...ik ga snel effe kijken. Ik hou wel van een goeie discussie
Odlaniger Geplaatst 17 december 2012 Geplaatst 17 december 2012 Mmmm...kweenie....volgens mij speelt die Rubinstein veel meer noten als de Falla op papier heeft gezet. Er zijn pianisten die dat stuk met veel minder aanslagen ook kunnen spelen. Geintje hoor... natuurlijk een virtuoos van ongeevenaarde grootsheid, die Rubinstein. Klopt, maar Rubinstein geeft voor mij de mooiste piano-vertolking. Overigens wordt het nummer ook uitgevoerd zonder piano, maar met blaasinstrumenten, prachtig. Deze uitvoering was echter voor Zeldenrust. Nou moet ik uitkijken, beetje muziek ok, maar we moeten niet het risico lopen dat het café serieus wordt genomen.
de kikkers Geplaatst 17 december 2012 Geplaatst 17 december 2012 Neen! Dat wiillen we niet een serieus café. Ik spring naar mijn plompblad. Tot later...
Zeldenrust Geplaatst 17 december 2012 Geplaatst 17 december 2012 Daar ben ik het dan ook wel weer mee eens. Iemand nog iets te drinken om wakker te blijven?
Twin Peaks Geplaatst 17 december 2012 Geplaatst 17 december 2012 we moeten niet het risico lopen dat het café serieus wordt genomen. Mmm..volgens een posting in een ander draadje moeten we het dan over "geocachen" gaan hebben.
Odlaniger Geplaatst 17 december 2012 Geplaatst 17 december 2012 Twee draadjes samenvoegen? Oftewel, mensen met kokervisie, kom naar het café! Het lijkt wel happy hour op het forum. Effe een BBtje inschenken.
de kikkers Geplaatst 17 december 2012 Geplaatst 17 december 2012 (bewerkt) Twee draadjes samenvoegen? Oftewel, mensen met kokervisie, kom naar het café! Het lijkt wel happy hour op het forum. Effe een BBtje inschenken. Dan zal er toch eerst een grote verbouwing plaats moeten vinden, Od. Waar is die man met de kettingzaag? 17 december 2012 bewerkt door de kikkers
Zeldenrust Geplaatst 17 december 2012 Geplaatst 17 december 2012 Ben je al weer terug uit je plompwater? Dat was een kort nachtje!!!
Twin Peaks Geplaatst 17 december 2012 Geplaatst 17 december 2012 Waar is die man met de kettingzaag? Die reed net weg op z'n fiets. Hij had nogal haast want hij moest op tijd hier ergens zijn, zei hij: N 50.937499 E -3.805396 Daar moest hij morgenmiddag iets zagen.
Pa en Ma Beer Geplaatst 18 december 2012 Geplaatst 18 december 2012 Wie heeft het ontbijt verstopt.?? En de koffie is koud.!!
de kikkers Geplaatst 18 december 2012 Geplaatst 18 december 2012 Goedemorgen allemaal, Beer: Het probleem is opgelost de koffie loopt door, dus is lekker warm. Willen jullie er een koekje bij? Ik ga eerst maar kijken waar de man met de kettingzaag woont. Senks TP voor het coordinaat Dat maakt het zoeken een stuk gemakkelijker. Fijne dag maken.
de kikkers Geplaatst 18 december 2012 Geplaatst 18 december 2012 Wat bedoel je Thex? Fam lust geen Kikkers, want anders had-tie me allang opgegeten. Hallo fam Lust je koffie met kerststol? Overigens: er is voor alle gasten koffie met stol aanwezig...
Aanbevolen berichten