Helmine Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Ligt iedereen al te pitten of zoeken we naar een kokertje achter een boom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 De dubbele Bushmill begint te werken zo te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Sssst ik had een dubbele dubbele..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Sssst ik had een dubbele dubbele..... Das toch een enkele? Ik ben niet zo goed in pusseltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Met de wens dat iedereen morgen tijdens het cachen een grotere boks mag vinden spring ik naar mijn plompblad. Tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 (bewerkt) Een dubbeltje whiskey op zijn kant. Maar dan loopt het glas leeg. Ben er weer helemaal bij. Moest even de eindjes aan elkaar knopen. De kerstcache is bijna klaar. Morgen de route verkennen en de WP's met de GPS peilen. En misschien verzin ik er nog een waargebeurd verhaal bij. 15 december 2012 bewerkt door Odlaniger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Doe mij dan ook nog maar een dubbele dubbele. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Ik ga naar huis, diner voor morgen verder voorbereiden. Inmiddels zijn de rapen gaar, het rund moet ik nog bekokstoven, spek en bonen liggen te sudderen, de kool en de geit spaar ik nog even en met de bonen doe ik niets, die mag iedereen zelf doppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Wel thuis. Ik zorg verder wel voor de fles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Ik voel me geflest. Krijg een SMS van een dochter. Zillah danst in de kroeg op de tafel de sirtaki. Zo vader zo dochter. Kleine wijziging in de kerstcache. Bel nu 06.... en zing de sirtaki. Dan krijg je de code van het cijferslot van de cache. Probleempje: hoe zing je de sirtaki? Dat mag zij oplossen. Gezellig zeg. Ik ga even naar huis om te zeggen dat ik wat later thuis kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Goedemorgen allemaal, Ik heb maar een stevig Engels ontbijtje voor mezelf gemaakt. Kan ik wel gebruiken. Het Engelse ontbijtbuffet staat klaar op de bar. Met lekkere sterke Engelse thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flaker91 Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Morguh! Na een verschrikkelijk slechte nachtrust, moet er vandaag weer sociaal actief (non-GC) gedaan worden... *zucht* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Goeiemorgen Flaker! Welkom in ons cafeetje. Het is wat te vroeg voor een borrel, maar kan ik een kop koffie voor je inschenken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Pas je dan wel op dat je hem geen thee geeft. Die Engelse thee ziet er hetzelfde uit als koffie. En koffie heb ik niet gezet, want dat hoort tenslotte niet bij een Engels ontbijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Lekker eeen engels ontbijtje. Ik neem er wel een kopje munt bij Lief van je Helmine dat je al koffie voor Flaker hebt gehaald Mooie dag maken. 16 december 2012 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten