thex Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Laat woensdag maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Ik ga een nieuwe plek zoeken voor de kerstcache. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 (bewerkt) Tssssss laf hoor, Thex. Ik kan ook mijn zo juist uitgedeelde plusje weer terugtrekken hoor. od, is je plekje al bezet dan? 15 december 2012 bewerkt door Helmine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Heb je nog 1 dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Eigen schuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Plekje is niet bezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Ja, als je dat speciale forum gelezen had (ik heb de private post inmiddels weggehaald) had je een spannende dag kunnen hebben. Tja, als er niet eens op gekeken wordt mis je best wel wat af en toe (wat van je gading is). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Waarom kan ik geen youtube meer plaatsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Ja, als je dat speciale forum gelezen had (ik heb de private post inmiddels weggehaald) had je een spannende dag kunnen hebben. Tja, als er niet eens op gekeken wordt mis je best wel wat af en toe (wat van je gading is). Kom je ff naar het geheime schuurtje? Kan je toelichten wat ik, snif, snif, gemist heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Jij mist nix, de-fam wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Oh, jammer, want ik denk waar het over gaat heb ik wel degelijk wat gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Ik weet niet wat ik heb gemist, want ik weet niet of ik iets heb gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Waarom kan ik geen youtube meer plaatsen? Wat is dit nu? Géén joe tjoep meer. Hoe moet dat dan met de top 2000? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 (bewerkt) Od wel opletten hoor! Anders mis je van alles. 15 december 2012 bewerkt door Helmine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Liedje van Diedje voor de dames: Waarom kan ik geen youtube meer plaatsen? Wat is dit nu? Géén joe tjoep meer. Hoe moet dat dan met de top 2000? Gelukt! Od wel opletten hoor! Anders mis je van alles. Waar opletten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten