Helmine Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Died, wat een heerlijke log heb jij geschreven. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Goedemorgen allemaal, Ik sta nog steeds niet met alle pootjes op deze wereld. Ik heb namelijk nog steeds niet mijn bekomst niet gehaald. Maar als ik een korte samenvatting voor mezelf maak, dan denk ik dat nu bijna iedereen met de Kerstcache bezig, dan heeft Ant de meeste puntjes gescoord, op welke manier is niet duidlijk maar verder niet belangrijk.Dan heeft Died een cache van Barny gedaan.Goed bezig geweest Died Is Thex in de HEMA van Apeldoorn gesignaleerd en zijn er flink veel zieken geweest. Beterschap allemaal! Jie, Helmine en Zil hebben cocktails geshaked en die ga ik vandaag allemaal uitproberen. Dit resumé is natuurlijk bij lange na niet compleet, dus aanvullingen/wijzigingen hierop zijn van harte welkomFIjne dag maken allemaal! Welkom Bessica Al bijgekomen van 12-12-12? Kikker nog niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Heb ik puntjes gescoord? Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Ant de de puntenjager Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Alleen heb ik geen idee waar jullie het over hebben. A Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Je populariteitspuntjes bij je profiel. Je hebt er nu 47. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Died, jouw schrijfsels zijn een aanwinst Nieuwsgierig als ik ben, kijk ik op jouw profiel en zie daar o.a. jouw locatie. Die suggereert dat je in een graafmachine woont. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Is iedereen lekker buiten aan het cachen? In het café is het lekker warm. De open haard staat aan, het koffiezetapparaat werkt, warme choc is aanwezig en de glühwein staat op de gaspit. De bitterballen gaan (bijna) bijna de pan in. Tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Saaaaaaiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Ok, welk snode plannetje kunnen we smeden om het hier wat te ontsaaien? He, twee smilys zijn gejat! Wie heeft dat gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Ikke niet, en wie snoept er aan de mijne met dubbele accounts ? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Saaaaaaiiiiiii Eigen schuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Had jij er ook smileys bij gezet Thex? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Zo, cacheman en team tevreden gesteld, alles klaar en op orde. Wel een zware bevalling geweest. Kwijlende oogjes keken toe. Nu maar wachten op wat ik mag gaan doen. Nee Wienies, wat een treurige en laffe daad, ander account gebruiken om te blijven zieken 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 [quote name=thex" post="336590" time="1355583078]Ikke niet, en wie snoept er aan de mijne met dubbele accounts ? Ah, maar dat is niet saai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten