Helmine Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Wat mij betreft wat het een geslaagde dag. De rest strompelt waarschijnlijk nog in het duister rond in de hoop de nachtcache te vinden voordat het 21:12 is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Oeps, dus in geheime cafeetje zijn de gasten er om .... 21:55 schat ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Hoe kunnen nu 8 facebookers dit lezen? Het zijn er nu al 13! Zou kunnen dat de Miss Piggy's net voor tienen binnen zijn en zich op de eipet storten om zich naar het geheime schuurtje te begeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Hey Died! De aanhouder wint zag ik. Mooi eindlog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Hey Died! De aanhouder wint zag ik. Mooi eindlog. Ja, dank je! Het was wel even werken. Omdat ik de schat van de Zuyderzee heb geborgen vanavond gratis drinken voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 De kikkers (kikker, kikkertje en een kikkervis) hebben een super dag gehad. Perfect weer! Enthousiaste cachers, lekker fris weer buiten, een vol Scoutinggebouwtje zo rond 12.00 uur en rond 17.30 uur met ruim 35 cachers aan de boerenkool! Daarna nog een klein wandelingetje in het donker! Hoe hebben de cafégangers deze dag ervaren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 (bewerkt) Lekker Died! We zijn bekaf van het event, maar het was wel errug gezellig. Enne we hebben nu wel hele toffe piggy rugzakken! 12 december 2012 bewerkt door Helmine 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Was er genoeg worst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Zat, maar nog geen schijfje over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Wat super om te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad vandaag!! Kikker, petje af voor jou hoor!! Ben blij dat je zo genoten hebt! :-) Nu helemaal uitgeteld op de bank en zo naar bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Wat gebeurt er nou op zo'n event? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Teveel om nu even uit te leggen! Bovendien kan je iets gezelligs niet in een paar woorden omschrijven. Sfeer moet je voelen, dáár wil je gewoon bij zijn! Het volgende Kikker Event vindt waarschijnlijk eind juni 2013 plaats! Een goede reden om langs te komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Hey de-fam: Ik wéét waarom ik je gemist heb vandaag! Je hebt een jarig gezinslid Gelukkig ben ik nog niet te laat om je op 12-12-12 te feliciteren met het nieuwe levensjaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Er is nu alweer wat van de witte spul hier aan het neerdalen. Het was net weg! Nou ja, dan maar een ontbijtje in stijl: witte bolletjes, melk of karnemelk, geitenkaas, witte hagelslag, witte muisjes, staat allemaal voor jullie klaar op de bar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mmjjt Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Kikker is de koffie klaar dan doe ik er choco kikkers bij. Heb nog een tasje vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten