Odlaniger Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Wat is er mis met sneeuwcachen? Cachen doe je toch altijd buiten? Misschien ligt er 12-12-12 óók wel sneeuw! Moeten we dan binnen spelen als er sneeuw ligt? Niks mis mee, maar Barny is bang dat hufters zijn caches vernielen. Volgens hem zijn er maar weinig fatsoenlijke cachers, misschien is hij wel de enige. Vrij vertaald, sorry Barny. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Ik ga maar eens wat caches in Den Helder voorbereiden. Dan hoef ik er later alleen nog maar een datum aan vast te hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Gezellie Tov Als je over een paar maanden in je eendje komt, op dit moment is het helaas niet mogelijk, dan mag je op de bank slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Is wel nodig ook denk ik zo. Heb nu al veel caches in Mapsource klaar staan. Die krijg ik toch nooit in 1 dag weggewerkt? Of moet ik er maar gewoon meerdere tripjes van maken? Dit jaar een keertje en dan volgend jaar nog een keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Fijn dat je nu ook een auto hebt Tov. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Inmiddels niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 O, dacht ik, omdat kikker het er net over had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Nee, die d in de post van kikker mag je vervangen door een t Misschien dat mijn eendje wel mee mag, maar dan ben ik niet meer in mijn eentje. Ik heb een paar weken een auto te leen gehad, maar dat was geen eend en ik heb hem vanmorgen weer ingeleverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Hoi Died, ik hoop nu maar dat de ene Died reageert en niet de andere ik heb zojuist je schrijverijtjes gelezen Wat een leuke dagen heb je gehad, en wat een mooie foto's heb je maakt. Echt super deze sneeuwdag en alle dagen daarvoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Inderdaad leuke notes en mooie foto's en dat als beginnende cacher. Daar kan een cacher van het eerste uur nog wat van leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Kikker ik zal de koeken niet vergeten hoor! Zit alleen met argusogen naar het weerbericht te kijken. Vrienden van ons zijn een paar jaar geleden erg ongelukkig van de weg geraakt met sneeuw, wat dan wel gelukkig goed agliep, maar heb niet zo'n behoefte om zelf zoiets uit te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Gewoon een verfbrander voor je wielen monteren. Heb je ook gen last meer van gladheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Wordt het asfalt dan niet zacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Ik hoop ook echt dat er minimaal sneeuw ligt, Jie. Anders moeten de Kikkers koffie met een mariabiscuitje serveren! Of nog erger Koffie zónder koek! Maar nu even zonder gekheid: Ik denk dat er behoorlijk wat afberichen zullen komen bij sneeuwval, en dát zou jammer zijn Je bent vast niet de enige die de weersverwachtingen voor aanstaande woensdag aan het bekijken bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Maakt natuurlijk uit hoe ver je moet rijden. En Kikker, beter koffie zonder koek dan koffie zonder cachers. Is er ook thee trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten