Tovenaartje Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Kikker, zijn er nog tips daar in het noordwesten waar ik eens voor die kant op kan komen. Ga ik even kijken of ze interessant genoeg zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Ja hoor Tov Je kan behoorlijk uitwaaien aan de kust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 7 december 2012 Auteur Share Geplaatst 7 december 2012 Od. Voor 12-12-12 én het volgende event mag je chef communicatie worden. Dan gaat het helemaal goedkomen Ja: Hooning Parkeerruimte ruim voldoende. Er is in de buurt een hotel met mega veel parkeerplekken. 90 deelnemers, ongeveer 45 autootjes. Ja dat moet voldoende zijn... Ik neem aan dat de Helderse cachers allemaal op de fiets komen! Mooi want ik kom met een GROTE auto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Is er nog muntthee? Of ben ik daar nu te laat voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Hooning: Oeps! Slik...! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Zo daar ben ik weer. Ben het café aan het renoveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Oh, komt er nu een kerstboom te staan? En een levende kerststal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 (bewerkt) Morgen krijgt het café nieuwe apparaten. Ruim een half jaar gelambal heeft zijn sporen nagelaten. De afwasmachine wast niet meer af, de koelkast koelt niet meer en er is behoefte aan een vriezer om veel snacks in voorraad te kunnen hebben. Ben gelijk de boel maar aan het ontsmetten. Achter de koelkast lagen veel restanten van spareribs en achter de afwasmachine lagen groene bitterballen. Ik ga weer even verder met soppen. Oh, komt er nu een kerstboom te staan? En een levende kerststal? Yes! Ik heb al een cacheteam gecharterd dat de ouders van het kindeke willen spelen. En Thex, de-fam en Helmine willen de drie wijzen uit het westen wel spelen. Nu ga ik echt verder met soppen. 7 december 2012 bewerkt door Odlaniger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Ik ga naar Dromenland. Tot morgen allemaal. Morgen zal het wel mooi schoon zijn, nu Od zo aan het soppen is. Kikker: veel plezier morgen op het CITO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 (bewerkt) Senks Tov. Ja, Od en ik zijn collega's Kikker gaat óók schoon maken! Jij óók veel plezier Nu eerst naar dromenland, en morgen fijn cachen? 7 december 2012 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Alles weer schoon. Kijk uit dat je niet uitglijdt over de groene zeep. Mag ik een Beerenburg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 TOP man! Zo'n super schoon cafeetje! Ontzettend reuze bedankt Krijgen we nog instructie over het gebruik van de nieuwe apparaten? Enne Od Nu je gediplomeerd schoonmaker bent geworden, wéét ik nog wel een huisje voor je te vinden Natuurlijk die Beerenburg is verdiend! Ik haal direct een glas voor je. Tovenaartje: Je muntthee is klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Druk zeg, maar dat doe ik zelf. Het bericht van 00:22 van jesterdee even doorgestuurd aan een familielid dat ook graag wilde weten hoe het gisteren was gegaan. Gebruiksaanwijzing voor de nieuwe apparaten heb je niet nodig. Alles wordt bediend door de kaboutertjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Kaboutertjes? Zitten we dan weer in een Ierse pub? Nou dan maar een Iers ontbijtje. Met heel veel sausages, bacon, scrumbled eggs, black and white pudding en nog veel meer. Ff kijken of ik de nieuwe oven aan het werk krijg zonder hem te laten ontploffen. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Doe mij ook maar zo'n Iers ontbijt dan. Ben nu caches aan het uitzoeken voor Utrecht, maar dan wel een kort dagje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten