Helmine Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 (bewerkt) Beertjes, jullie zijn toch heel lief geweest dit jaar? En Piet zal toch geen zwaar gewonde beertjes mee willen nemen naar Spanje. Kom gerust van het toilet af hoor 5 december 2012 bewerkt door Helmine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Beertjes, jullie zijn toch heel lief geweest dit jaar? En Piet zal toch geen zwaar gewonde beertjes mee willen nemen naar Spanje. Kom gerust van het toilet af hoor Denk je dat hij mij niet mee neemt. Of helpen jullie mij al het zo ver is ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Ehhhhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Ehhhhhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Ehhhhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 In de Telegraaf: "Politie zet lok-pieten in " Ik zou maar uitkijken beer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 In de Telegraaf: "Politie zet lok-pieten in " Ik zou maar uitkijken beer! Kinderlokkers dat mag toch niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Neen! Dat klopt! Kinderen lokken mág óók niet Maar jullie zijn toch beertjes?... Lieve berenschatten, Vertel het ons wij willen niet graag krijgen van jullie de bons maar van beren kunnen wij vast veel leren. Graag tot volgend jaar want dan zien wij zeker weer elkaar. Stamgasten Help me alsjeblieft met de rijmerij bovenstaand was van mij En van een gedicht van Kikker die slechts hard kan kwaken zal niemand echt in zijn hartje doen geraken Fijne dag maken Enne: Beer! Zó erg is het toch niet om naar Spanje te gaan? Eigenlijk zou ik daar stiekum een beetje voor tekenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Enne: Beer! Zó erg is het toch niet om naar Spanje te gaan? Eigenlijk zou ik daar stiekum een beetje voor tekenen Het kan wel hééél droog zijn in Spanje, Kikker, en hééél warm. Niets voor kikkers, of toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Enne: Beer! Zó erg is het toch niet om naar Spanje te gaan? Eigenlijk zou ik daar stiekum een beetje voor tekenen Het kan wel hééél droog zijn in Spanje, Kikker, en hééél warm. Niets voor kikkers, of toch??? Een reisje naar Spanje wil ik wel maar Ma Beer wil niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Pa Beer op 'familiebezoek' dan?? Ik begrijp dat er nog wel beren in Spanje wonen. De stoomboot wordt moreg uitgezwaaid, dus..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Je kán dus nog mee Pa Beer Zojuist heb ik een roomboterletter met de letter G bij de open haard gevonden. Ik neem aan dat die voor Girlpower bedoeld is? Maar ja er is enorm véél Girlpower in het café. Duzze...voor wie die letter nu exact bedoeld is? Ik ga er maar even over nadenken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iersesetter Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Het denkt wel beter met een beker warme chocomelk en een stukje roomboterletter...... b2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Het mag B2. Girlpower is ook voor jouw bedoeld....toch? (Hen)Die®derikussen: Willen jullie sterke koffie met pepernoten? Cholocadeletter ga ik jullie niet aanbieden. Chocola is óók al een meisjesding, denk ik... Willen er nog meer gasten iets drinken? Fijne Sinterklaasavond! Btw: is er nog kamelenthee?...Spannend hoor zo'n 5 decemberavond! Zou Beer morgen nog iets komen drinken in het café? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Ik heb net een mooi gedicht gehad van de sint. Piet belde aan, ik zag nog net iets zwarts in een gekleurd pakje wegrennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten