Spring naar bijdragen

Laden Oregon Vanuit Gsak


Friedeljan

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik ben op zoek naar een macro/script, die vanuit de default-database d.m.v. het gebruik van een filter met daarin multis, tradis en Opgeloste Mysteries(CacheType="U" and HasCorrected) de caches kopieert naar een ToDo DB. Dan het filter op Bonus Mysteries (inlist Bonus,Finale of Eindcache) en weer kopiëren. Dan veranderen van DB naar challenges en wederom kopiëren naar todo. En tot slot zend waypoints naar GPS (met een bewaarde SPECIFIEKE instelling). Wie kan mij helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je hebt een "filters"-macro waar je drie verschillende filters kunt combineren en dan gewoon via GPS - Waypoints sturen naar je GPS kunt zenden.

 

Ik heb wel een vraag: bij Challenges, bedoel je dan zogn challenge caches of de challenge-categorie die vorig jaar is geintroduceerd.

In dat laatste geval ben ik wel geinteresseerd hoe je die in GSAK en je GPS krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt vanuit een filter toch rechtstreeks naar de oregon sturen vanuit gsak?

Inderdaad, het ziet mij er ook ingewikkeld uit. Ik heb gewoon een filter met alle nog door mij te zoeken caches (nog niet gevonden en actief). En vervolgens druk ik op de macroknop voor GarminExport.gsk. De macro neemt de selectie van het filter over. Slechts 2 handelingen en mijn Oregon is weer uptodate (nadat ik uiteraard de laatste pocket queries eerst heb geladen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De macro biedt wel veel voordelen t.o.v de send to GPS. Zo kun je vast instellen hoeveel caches er maximaal (bv. 4950 op de Oregon450) geladen worden, dus nooit te veel. En vooral de child WPs als POI wegschrijven is erg mooie functionaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...