Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Beste forummers,

tot mijn grote spijt kan ik sinds gisteren niet meer cachen met mijn garmin gpsmap 60csx.

Als ik naar een cache ga en kies voor niet via wegen, dan kom ik in mijn navigatiescherm.

Hierin staat alleen de snelheid aangegeven. De andere onderdeeltjes: afst. tot volg. is leeg; ETA bij best, is leeg net zoals ETE tot volgnd.

Ook het cirkeltje waarin normaal een pijl staat, is leeg. Wel zie ik de tekst houd vlak.

Ik heb inmiddels van alles geprobeerd:

kalibreren.

Alles gereset

software-update etc.

Niks van dit alles helpt.

Wie weet hoe ik weer de navigatiepijl terug kan krijgen.

Bij voorbaat hartelijk dank voor de hulp.

Geplaatst (bewerkt)

Helpt het misschien als je (terwijl je de het navigatiescherm in beeld ziet) drukt op de menuknop en dan kiest voor 'Wijzig datavelden'? Je kunt daarna de inhoud van de verschillende datavelden aanpassen. Evt kun je ook meer of minder datavelden tonen door na het indrukken van de menuknop te kiezen voor 'datavelden...'. Je kunt daar aangeven hoeveel datavelden je wilt zien.

Ook zou je 'na het indrukken van de menuknop kunnen kiezen voor 'instellingen herstellen'.

Succes!

bewerkt door GeoGeldrop
Geplaatst

JE zou deze vraag ook bij het forum van www.gps.nl kunnen stellen. Daar zitten veel goede GPS-kenners, die dit forum niet zullen bezoeken.

Geplaatst

Misschien dit iets.

Hoi,

Ik heb sindskort een GPS Carmin 60Cx en ben een beetje gegrepen door het geocachen :-)

Nu heb ik al een paar cach gelopen (met wisselend resultaat...) en gebruikte daarbij de kompas pagina met de kompas wijzer.

Echter, door het indrukken van een paar toetsen....is de wijzer verdwenen...... :)

"Hoe krijg ik de wijzer weer in beeld ??"

Met gebruik van de handleiding kom ik er niet uit :-(

Wij hebben een 60 CSX. Als de wijzer weg is, houden wij de page knop ingedrukt en dan werkt het kompas weer. En daarmee ook de wijzer.

Succes

Geplaatst

Beste mensen, hartelijk dank voor het meedenken. Helaas hebben we nog steeds geen navigatiepijl.

Stomme vraag misschien, maar navigeer je wel?

Geplaatst

Beste mensen, hartelijk dank voor het meedenken. Helaas hebben we nog steeds geen navigatiepijl.

Stomme vraag misschien, maar navigeer je wel?

Natuurlijk is dit geen domme vraag. De gps heeft het altijd gedaan. Alleen sinds gisteren,toen ik deze aanzette, was de pijl verdwenen. Ik zoek gewoon een WP in mijn lijst en navigeer, maar ik krijg maar geen afstand te zien en ook geen pijl. De vlakken blijven dus leeg.

De gps heeft het altijd gedaan. Ik dacht eerst dat het lag aan dat we nu in Tsjechie zitten, maar hij heeft het altijd in het buitenland gedaan. Ik blijf ook proberen.

Geplaatst

Dan lijkt het erop dat hij geen fix heeft... :huh:

Ik heb wel een fix. Ik heb een afwijking van nog geen 1 meter. Ik kan zelfs de dichtsbijzijnde caches vinden. Als ik druk op ga naar en dan kies voor niet via wegen, kom ik eerst op de basiskaart en via deknop page op geocache navigatie. Waarin alles leeg is behalve snelheid.

Geplaatst

Dan lijkt het erop dat hij geen fix heeft... :huh:

Ik heb wel een fix. Ik heb een afwijking van nog geen 1 meter. Ik kan zelfs de dichtsbijzijnde caches vinden. Als ik druk op ga naar en dan kies voor niet via wegen, kom ik eerst op de basiskaart en via deknop page op geocache navigatie. Waarin alles leeg is behalve snelheid.

Hij doet het weer!!! ik heb hem gereset naar fabrieksinstellingen. Iedereen hartelijk dank voor het meedenken.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...