Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Oke, het is waarschijnlijk weer een 'stomme' vraag, maar bij een cache moet ik rekenen en er staat (xxxx -/-1234) :blink:

Is het dan min of gedeeld door? (xxxx-1234)= of (xxxx/1234)want dat scheelt nogal. Heb deze nog niet eerder gezien bij een cache, vandaar. Heb uiteraard beide mogelijkheden geprobeerd, maar beide is mogelijk in de overige berekeningen.

Geplaatst

Die minnetjes worden wel eens gebruikt om het deelteken te onderscheiden van een slash. Echt duidelijk vind ik het ook niet.

Geplaatst

Ik zou juist zeggen aftrekken in plaats van delen. In de financiële wereld wordt -/- gebruikt als minteken. Ik kan het weten, want ik ben administrateur B)

Bij delen zou ik zelf / of : gebruiken. Ik zou dus zeggen A -/- B hetzelfde is als A min B.

• Top! 1
Geplaatst

Oke, het is waarschijnlijk weer een 'stomme' vraag, maar bij een cache moet ik rekenen en er staat (xxxx -/-1234) :blink:

Is het dan min of gedeeld door? (xxxx-1234)= of (xxxx/1234)want dat scheelt nogal. Heb deze nog niet eerder gezien bij een cache, vandaar. Heb uiteraard beide mogelijkheden geprobeerd, maar beide is mogelijk in de overige berekeningen.

Vraag het even aan de CO ....

Gr.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...