Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wij willen graag een keer een nachtcache gaan lopen. we weten echter niet hoe wij dit type cache kunnen selecteren/op zoeken via geocaching.nl. Wie heeft hier ervaring mee?

• 3 months later...
Geplaatst (bewerkt)

ja, onzin in, onzin uit, waar je maar zin in hebt.

A fool with a tool stays a fool.

bewerkt door thex
Geplaatst

Het zou natuurlijk prachtig zijn als de site-beheerder de cache ook echt beoordeelt voor hij ze op de site zet. Maar ik vind het wel handig dat je op de kaart ziet waar nachtcaches liggen. Dat is een functionaliteit die ik in GSAK wel mis.

Geplaatst

Pardon, deze crap zit juist in gsak omdat de welwillende cachemakertjes donker en licht niet kunnen onderscheiden en de aproevertjes er g'heel niet op letten. Ik sluit me aan bij Barny's discussie over voortuincaches. GSAK vol met crap. Ik kan je ergere dingen laten zien die onze domme plattelandertjes weten te produceren.

Geplaatst

Misschien. Ik kan uiteraard filters maken in GSAK, en ik weet hoe je het centerpoint kunt aanpassen. Maar ik weet niet hoe je eenvoudig de uitkomsten op de kaart kunt zien. Nu moet ik exporteren naar mapsource, maar vanaf daar kan ik dr cacheinfo niet zien. Weet jij een handige methode?

Geplaatst

Ik gebruik zelf altijd de macro googleearth.gsk. Met 1 druk op de knop (als je er tenminste een knop van maakt) worden de filterresultaten in Google Earth getoond.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...