Ma-Bu Geplaatst 8 augustus 2012 Geplaatst 8 augustus 2012 (bewerkt) Er is een nieuwe site online gekomen voor beginners en meer ervaren geocachers. Je kan je (gratis) registreren. Meer info vind je op geohulp.tk Na registratie komen er meer opties/info beschikbaar. Als je geregistreerd bent, kan je je vragen stellen, en deze zullen op korte termijn in de site verwerkt worden, of via mail beantwoord worden. Doe er je voordeel mee. 8 augustus 2012 bewerkt door Ma-Bu
antarctica Geplaatst 8 augustus 2012 Geplaatst 8 augustus 2012 Brilletje nodig, Bastos? geohulp.tk Antarctica 1
bastos Geplaatst 8 augustus 2012 Geplaatst 8 augustus 2012 (bewerkt) wa kunde met turks doen? ik versta daar geen fluit van die site ,gij wel????????????? 8 augustus 2012 bewerkt door bastos
de-fam Geplaatst 8 augustus 2012 Geplaatst 8 augustus 2012 wa kunde met turks doen? ik versta daar geen fluit van die site ,gij wel????????????? Wellicht een cursus Turks nemen.....
antarctica Geplaatst 8 augustus 2012 Geplaatst 8 augustus 2012 Bastos, had jij geen verkering met Fatima? Antarctica
bastos Geplaatst 8 augustus 2012 Geplaatst 8 augustus 2012 Fata.mi , afat.mi , aam. fit ,fiat.ma , maft.ai .
wolojoli Geplaatst 8 augustus 2012 Geplaatst 8 augustus 2012 (bewerkt) Eerste indrukken: Nog geen goede opmaak. Slechte manier van links plaatsen. (op meerdere punten) Vreemde disclaimer Beetje knullige algemene voorwaarden Algemene voorwaarden lijken alleen te bereiken via het inschrijfformulier Niet duidelijk welke gegevens verplicht zijn bij het inschrijfformulier Er zijn al meer bans als gebruikers??? Ik heb nog geen account aangemaakt, dus verder kijken zit er nog niet in... O ja, het gebruik van frames is al jaren achterhaald... 8 augustus 2012 bewerkt door wolojoli
jefmen Geplaatst 9 augustus 2012 Geplaatst 9 augustus 2012 Waarom wil je me telefoon nummer? Waarom moet ik aangeven waar ik woon en waarom het land als hij toch meer op Nederland is gericht? Waarom email als username en niet je eigen keuze? Mensen willen hun eigen mail adress niet zomaar online gooien. Daarnaast waarom naar Wikipedia gaan als je zelf een tekst kan schrijven? Diverse spelfouten gezien. Ik wacht af wat ik zie na de registratie. 1
wolojoli Geplaatst 9 augustus 2012 Geplaatst 9 augustus 2012 Dat je email-adres ook je usernaam werd was me niet eens opgevallen. Dat is dus nog een extra puntje dat opgelost moet worden. Aangezien deze versie al bijna een jaar heeft gekost kan het nog lang duren voor dat de site iets wordt...
Ma-Bu Geplaatst 10 augustus 2012 Auteur Geplaatst 10 augustus 2012 Beste leden van dit forum, Ik heb van GeoHulp vernomen dan men (nog) niet kan antwoorden op dit forum. Hun verzoek is dan ook om alle opmerkingen wat betreft www.geohulp.tk of gewoon geohulp.tk per mail te sturen naar: Geocachinghulp@gmail.com Dan hoef ik niet steeds alles door te sturen. Hun vraag was ook of jullie alle overige (opbouwende)op en aanmerkingen op de site naar bovenstaande mailadres willen sturen. Dan pakken zij het verder op. BVD.
thex Geplaatst 10 augustus 2012 Geplaatst 10 augustus 2012 (bewerkt) Goed initiatief Er zijn teveel lui die er weinig van snappen en wel wat hulp kunnen gebruiken. Laten we er aan bijdragen. 10 augustus 2012 bewerkt door thex
wolojoli Geplaatst 10 augustus 2012 Geplaatst 10 augustus 2012 Beste leden van dit forum, Ik heb van GeoHulp vernomen dan men (nog) niet kan antwoorden op dit forum. Hun verzoek is dan ook om alle opmerkingen wat betreft www.geohulp.tk of gewoon geohulp.tk per mail te sturen naar: Geocachinghulp@gmail.com Dan hoef ik niet steeds alles door te sturen. Hun vraag was ook of jullie alle overige (opbouwende)op en aanmerkingen op de site naar bovenstaande mailadres willen sturen. Dan pakken zij het verder op. BVD. Ik ben bang dat goedkeuring van het account voor Geohulp wat tijd in geslag kan nemen. Men is hier op .nl namelijk niet zo blij met concurrentie. Althans: In mijn ogen. Dus misschien willen ze eerst de kat uit de bomen kijken om te zien of jullie niet teveel leden gaan wegsnoepen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden