Spring naar bijdragen

Route De Soleil


Geoklop

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Over ongeveer een maand staat de vakantie voor de deur en ook weer dalen we af naar Frankrijk :dribble: maar ik vroeg me af of er een lijst is van cache's die langs de Route de Soleil(en dan langs de snelweg bij een tankstation :P )lopen en even kan mee pakken?

Nu zullen jullie wel roepen "kijk op de kaart" :yes: dat heb ik natuurlijk al gedaan maar ja als je dan ziet hoeveel cache's er zijn zooooooveeel :eek: dat je niet eens de Route kan zien..

 

Dus ik vroeg me af of iemand die toevallig heeft(zelf uit gestippeld) of iets dergelijks het lijkt me wel een leuke afwisseling van het rijden als je moet stoppen dat je dan nog een cache mee pakt

bewerkt door Geokloppers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo allemaal

(knip)

Hallo!

 

Als je premium member bent kun je op je pocket query-pagina http://www.geocaching.com/pocket/ kiezen voor "Find Caches Along a Route" (directe link: http://www.geocaching.com/my/userroutes.aspx ). Vervolgens kun je zoeken naar "Public Routes" (zoektermen invullen en "Find Public Route") of op tabblad "Create New Route" je eigen route maken. Je geeft onder het kaartje aan welke radius vanaf de route gezocht moet worden. Daarvan kun je een pocket query aanmaken die je dan weer in GSAK inleest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je zoiets niet zelf maken met "caches along a route" en dan de afstand op maximaal 50 meter zetten?

Zelf zoom ik altijd in tot een acceptabel nivo zodat je nog wel de snelweg ziet en dan handmatig de tradies/korte multies noteren die op elke parking/tankstop langs de snelweg liggen.

Zo kan je mooi beslissen om alleen te stoppen waar uiteraard ook een kleffe overvolle logrol achter een prullebak, in een verkeersbord of temidden van pleepapier in de bosjes ligt.

Tanken, piesen, loggen en weer snel wegwezen. Muggels niets van aantrekken anders duurt zo'n pauze veel te lang B). Ja ja...je wilt de vakantie immers maximaal benutten voor de puntjes :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn daar meerdere bookmark lists van, zie ik wanneer ik een willekeurige autobahn cache in Duitsland aanklik en in de rechter kantlijn van de pagina kijk.

 

link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...