Linkalovers Geplaatst 1 mei 2012 Share Geplaatst 1 mei 2012 ............. allemaal mooi meisjes te zien............. Wel goed opletten hé. Straks ( midden in het veld ) alleen maar mooie meisje op je GPS en geen wp of cache . Probeer dát dan maar eens uit te leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 1 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 1 mei 2012 ............. allemaal mooi meisjes te zien............. Wel goed opletten hé. Straks ( midden in het veld ) alleen maar mooie meisje op je GPS en geen wp of cache . Probeer dát dan maar eens uit te leggen. Ja daar heb jij een punt ?.... weer een probleem met gezichtboek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 1 mei 2012 Share Geplaatst 1 mei 2012 ............. allemaal mooi meisjes te zien............. Wel goed opletten hé. Straks ( midden in het veld ) alleen maar mooie meisje op je GPS en geen wp of cache . Probeer dát dan maar eens uit te leggen. Dat zijn Linke lovers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 1 mei 2012 Share Geplaatst 1 mei 2012 Gelukkig heb ik chronisch last van dikke vingers, dus dié kan ik de schuld geven . ‘Gelukkig’? wat zeg ik nu ? Dat zijn Linke lovers! Sh*t, betrapt . Wegwezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 2 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 2 mei 2012 Dit draadje krijgt er steeds meer gezichten bij.. Toch Hooning ? Wel even dit draadje in stand houden voordat het uit de top 7 verdwijnt en het "gezichtsverlies" lijdt. Morgen kan ik in ieder geval aan mijn collega's vertellen dat ik een nieuwe vriend heb. Nu nog een nieuwe vriendin. En dus moeten wij blij zijn met gezichtboek want daar zijn zat vriendinnen gewoon ff zoeken ( zoiets als cache zoeken maar dan anders) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 2 mei 2012 Share Geplaatst 2 mei 2012 En Honing, waar zoek je dan op? Op "opraper"? Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 2 mei 2012 Share Geplaatst 2 mei 2012 En Honing, waar zoek je dan op? Op "opraper"? Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 2 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 2 mei 2012 (bewerkt) En Honing, waar zoek je dan op? Op "opraper"? Antarctica Niet als het een goede vriendin moet worden Ps type foutje ?? Honing ?? 2 mei 2012 bewerkt door hooningkorf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 2 mei 2012 Share Geplaatst 2 mei 2012 Ps type foutje ?? Honing ?? Nee; zo staat het op het potje. Maar iets anders: als je met die vriendinnen net zo dreuzelt als met sommige caches, wordt het nooit wat! Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 2 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 2 mei 2012 Ps type foutje ?? Honing ?? Nee; zo staat het op het potje. Maar iets anders: als je met die vriendinnen net zo dreuzelt als met sommige caches, wordt het nooit wat! Antarctica Je bedoeld zeker X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 2 mei 2012 Share Geplaatst 2 mei 2012 Heet ze zo? Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 2 mei 2012 Share Geplaatst 2 mei 2012 .......... want daar zijn zat vriendinnen .......... ja....ja, nog even doorgaan zo. . Ik begrijp dat je ook hier je best doet . Nog even en dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 2 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 2 mei 2012 .......... want daar zijn zat vriendinnen .......... ja....ja, nog even doorgaan zo. . Ik begrijp dat je ook hier je best doet . Nog even en dan Tja eigenlijk heb jij gelijk. gezichtboek en cachen gaat NIET samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 2 mei 2012 Share Geplaatst 2 mei 2012 Tja eigenlijk heb jij gelijk. gezichtboek en cachen gaat NIET samen Tijd om te kiezen dus. Of hier blijven of achter de meisjes aan ( het woord 'meisjes' eventueel vervangen door iets anders ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 2 mei 2012 Share Geplaatst 2 mei 2012 Iemand nog een aardappel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden