TeamKippie Geplaatst 22 april 2012 Geplaatst 22 april 2012 Kan iemand mij helpen aan een brief over geocachen om in je cache te plaatsen zodat muggles deze laten liggen. Ik kan deze informatie nergens op internet gevonden krijgen.
MacDD Geplaatst 22 april 2012 Geplaatst 22 april 2012 Waarschijnlijk wel, iets te snel weer gedrukt op plaatsen.
Odlaniger Geplaatst 22 april 2012 Geplaatst 22 april 2012 (bewerkt) Wanneer ik denk dat een cache of WP door onbevoegden kan worden gevonden, dan sluit ik ook een gedownloade brief bij. Maar ik ben eigenlijk benieuwd of zo'n brief zijn nut wel eens heeft bewezen. Daar kom je niet zo gemakkelijk achter denk ik. Wat ik wel weet is dat één van mijn caches waar zo'n brief in zat, desondanks is geript. 22 april 2012 bewerkt door Odlaniger
de-fam Geplaatst 22 april 2012 Geplaatst 22 april 2012 Van mij zijn er ook een aantal caches geript met zo'n brief...Ik denk niet dat de rippers die gelezen hebben.
Bolle1961 Geplaatst 22 april 2012 Geplaatst 22 april 2012 Ik denk dat zo'n brief alleen nut heeft bij een " gewone " vinder, een " vandaal " zal zich er weinig van aantrekken ben ik bang voor
Odlaniger Geplaatst 22 april 2012 Geplaatst 22 april 2012 Ik denk dat zo'n brief alleen nut heeft bij een " gewone " vinder, een " vandaal " zal zich er weinig van aantrekken ben ik bang voor Dat denk ik ook, maar het blijft bij denken. Ik zou graag willen weten of de brief zinvol is geweest. En dat brengt mij op het idee om een ander bericht bij te sluiten. Zoiets als: "Je hebt deze cache gevonden, maar bent zelf geen geocacher? Laat mij weten wat je ervan vind via email ... of sms ..." Of een betere tekst.
Sivota Geplaatst 22 april 2012 Geplaatst 22 april 2012 Ik heb eerder eens erg moeten lachen om het openingspostje van dit draadje. Inmiddels zelf enkele jongeren ontmoet die al lang de cache die ik zocht gevonden hadden (bijvoorbeeld op hun visplekje) en middels de bijgestopte brief op de Geocaching.com site waren beland en over het spel gelezen hadden. Ze vonden het geweldig en vertroetelde de cache daarom zelfs een beetje. Het was ook een beetje "hun" geheim geworden. Erg leuk, vond ik dat...
barny Geplaatst 23 april 2012 Geplaatst 23 april 2012 Ik denk ook hoe dit papier achtergelaten is in een cache, bijna altijd zit hij ergens weggefrommeld in de ammo kist of helemaal onderin een small omdat de bezoekende geocachers dat verhaaltje al kunnen dus oninteressant is. In een hoogst zelden voorval heeft de laatste bezoekende geocacher het wel begrepen en ligt dat papier boven in en ziet je hem als eerste als je de cache opendoet, in dat geval zal een argeloze vinder hetgeen wat daar geschreven staat zeker lezen. Dus ook de hand in eigen boezem steken als co een gelamineerde brief in de cache en als gast zijnde zorg je gewoon dat de brief boven op komt te liggen, moeilijk is het niet, maar op een of andere manier word het nog maar weinig gedaan, Barny
MacDD Geplaatst 23 april 2012 Geplaatst 23 april 2012 Ik denk ook hoe dit papier achtergelaten is in een cache, bijna altijd zit hij ergens weggefrommeld in de ammo kist In ammokist helpt het natuurlijk om ze aan de buitenkant vast te plakken. Goed uitdraaien, en met plak kaft plastic.
Aanbevolen berichten