amateur Geplaatst 11 april 2012 Share Geplaatst 11 april 2012 Beste geocachers, Onlangs heb ik via de site http://garmin.na1400.info/routable.php een kaart gedownload van Tenerife en deze op een SD micro gezet en geplaatst in mijn Garmin Oregon 450. Echter als ik een 2e kaart erop wil zetten dan wordt deze overschreven omdat ze dezelfde naam hebben nl. "OSM Street Map" De naam aanpassen dat "pikt hij niet". Hoe kan ik dat oplossen? Graag jullie tips/adviezen. Groeten HaSjaCash Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 11 april 2012 Share Geplaatst 11 april 2012 Hoezo de naam wijzigen pikt hij niet? Ik kan zo de naam wijzigen van het bestand. Bij kaart kiezen zie je dat niet idd, maar je hebt wel 2 osm kaarten. Volgens mij is het wel mogeljk om de naam in het kaartbestand te wijzigen, daar moet je eens op googlen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
terp1234 Geplaatst 12 april 2012 Share Geplaatst 12 april 2012 Zou wel moeten kunnen. Op mijn O450 heb ik en SD-kaartje van 8Gb vol zitten met diverse kaarten, waaronder ook OSM kaarten. Ze hebben allen een duidelijke naam om te onderscheiden, als ze maar eindigen op .img. Misschien dat er nog iets anders mee aan de hand is. Kun je ze wel in Basecamp of Mapsource bekijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 12 april 2012 Share Geplaatst 12 april 2012 De naam kun je wijzigen, maar family id moet uniek zijn geloof ik. Deze kun je met pakketjes aanpassen. De meeste OSM leveranciers gebruiken een eigen family id. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teki-D Geplaatst 12 april 2012 Share Geplaatst 12 april 2012 Kijk eens op: http://www.javawa.nl/gmtk.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TuuronTour Geplaatst 12 april 2012 Share Geplaatst 12 april 2012 Of je zou op de website beide gebieden kunnen selecteren en als 1 bestand downloaden. Maar het zou eigenlijk geen probleem moeten zijn om twee OSM-bestanden met verschillende namen tegelijk te kunnen gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden