Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dat klinkt bekend: bij mijn 1e installatie van Greasemonkey kreeg ik ook het script te lezen i.p.v. een installatie-popup.

De oplossing was even alle Add-ons uitschakelen via Extra - Add--ons - Extensies.

Sommige add-ons conflicteren blijkbaar met Greasemonkey - dus zul je je persoonlijke mix moeten proberen via aan/uitschakelen.

Bij mij was een Downloadhelper de boosdoener.

Verdere ervaring met GC-Tour

Het installeren gaat bij mij heel vlot - ik krijg alleen geen bevestiging, maar een wit scherm.

Daarna via Extra - Greasemonkey - Gebruikersscripts beheren zie ik dat GC-Tour erbij staat als geinstalleerd.

Als ik vervolgens een cachepagina bekijk, staat een klein GC-Tour logo in de linkerbovenmarge:

pas als je daarop klik klapt hij uit en kun je je tour aanmaken / kiezen / etc

(zie screenshots op http://gctour.madd.in/index).

Daarnaast zie ik op de cachepagina tussen LOC/GPX file en de notes een blok waarmee je de cache toevoegt aan je tour.

Het werkt dus, al gebruik ik liever GSAK voor een query.

succes, Arjan

• 2 years later...
Geplaatst

Ik had gister ook een bepaalde periode dat gctour niet werkte.

Na een uurtje werkte alles echter weer zoals het hoort.

Geplaatst (bewerkt)

Nee, hier zie ik GCTour niet meer. Misschien moet ik het maar even opnieuw installeren.

Overigens werken al mijn andere Greasemonkey Geocaching Add-ons ook niet meer (GCVote - FastGCUserMenu - GC little helper - GcShowAllLogs - GC-Vote)

Het kan ook met de laatste update van .com te maken hebben las ik op Lil Devil's Grease Monkey Geocaching Pages

bewerkt door Ringeling
Geplaatst (bewerkt)

Maar nu mis ik toch een en ander dat er gisteren wel nog was.

Geen GC-Tour knoppen meer om caches aan de tour toe te voegen.

Wel is de actieve tour nog in beeld.

Maar een nieuwe kan ik niet meer aanmaken.

Meer mensen met dit probleem?

bewerkt door Bloodwoosj
Geplaatst

Mmm, ergens gebeurt iets raars.

Dan zijn de GC-Tour knoppen weer terug, dan zijn ze weer weg, dan staan ze tussen de listing weer wel maar niet in de laatst opgeroepen caches lijst, dan weer niet.

Even afwachten waarschijnlijk.

Misschien heeft het vandaag gewoon teveel geregend ;-)

Geplaatst

Eerst kon ik een paar dagen niet herinstalleren.

Vandaag lukte het wel.

Maar hij werkt nog steeds niet !

Ik kan netjes een tour aanmaken, maar als ik zeg zend to gps, dan krijg ik een scherm wat niks laad.

De print optie geeft ook alleen maar de 1ste Cache aan, de rest is weg.

Geplaatst (bewerkt)

Ik had wat soortgelijks. Ik heb toen de usb-kabel in een andere poort van de computer gedaan en voila, alles werkt weer naar behoren.

Of probeer eerst eens of de optie 'send to gps' vanaf een cachelisting werkt en probeer daarna nog eens de GCTour-lijst in te laden.

bewerkt door Ringeling
  • 4 months later...
Geplaatst (bewerkt)

Het lijkt er helaas op dat door de laatste update van .com het script van GCTour niet meer werkt. Dus da's dan weer wachten tot daar weer de update van verschijnt.

Edit: Even opnieuw geïnstalleerd en het werkt weer. Niets aan de hand dus!

bewerkt door Ringeling
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...