Odlaniger Geplaatst 30 maart 2012 Geplaatst 30 maart 2012 Mijn voorgaande post is natuurlijk onzin .............. PN Dat is overbodige informatie, je hebt geen nieuwe cache (helaas) en ik weet dat PN staat voor pure nonsens.
TuuronTour Geplaatst 30 maart 2012 Geplaatst 30 maart 2012 Ik vond dat PN het betreffende kistje mooi heeft geverfd....
Team Professor X Geplaatst 30 maart 2012 Geplaatst 30 maart 2012 Mijn voorgaande post is natuurlijk onzin .............. PN correctie...waardeloos!
de-fam Geplaatst 30 maart 2012 Geplaatst 30 maart 2012 Mijn voorgaande post is natuurlijk onzin .............. PN Dat is overbodige informatie, je hebt geen nieuwe cache (helaas) en ik weet dat PN staat voor pure nonsens. Ooh nee?.....Een wolf in zwijnenkleren verliest zijn streken niet. Maar een doosje terug stelen gaat hem zelfs te ver, en mij trouwens ook.
antarctica Geplaatst 1 april 2012 Geplaatst 1 april 2012 En, Major Dundee, wat is het geworden? Een rooftocht of een goed gesprek? Antarctica
Odlaniger Geplaatst 1 april 2012 Geplaatst 1 april 2012 En, Major Dundee, wat is het geworden? Een rooftocht of een goed gesprek? Antarctica Dit is geen open vraag. Je zou kunnen vragen: wat is het geworden? En dan kan de majoor antwoorden: een goede rooftocht.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden