Spring naar bijdragen

Eremetaal In Gsak


jdnd

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hahhha, die macro's houden je eigen FTF's bij. Als je ze eerst als zodanig aanmerkt.

Dan kun je ook een veld toevoegen aan je database, deze in je view opnemen, en hier wat inkalken.

Vervolgens maak je een filter die hier naar kijkt, en voila, macroloooooozzz

 

En nu de ranking van iedereen ?

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op een bepaalde plek (mag naam niet noemen ivm mogelijke ban hier) wordt de FTF ranglijst bijgehouden.

Ik wil best deze data voor iedereen beschikbaar stellen middels een XML file oid. Dan kan er een macro geschreven worden voor GSAK om het te verwerken. Maar dan moet je het wel bespreken waar het vrij besproken mag worden en niet hier.

 

- Robert

bewerkt door De broekies
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is toch van de gekke dat er hier geronseld word om naar een andere site te gaan. :eek:

Het is net als met je wekelijkse boodschappen, sommige haal je bij de Plusmarkt, andere bij AH en weer andere haal je gewoon bij de buren :)

 

niets mis mee, maar de-fam lees het forum hier er maar eens op na en je begrijpt waar het allemaal om te doen is

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is net als met je wekelijkse boodschappen, sommige haal je bij de Plusmarkt, andere bij AH en weer andere haal je gewoon bij de buren :)

niets mis mee, maar de-fam lees het forum hier er maar eens op na en je begrijpt waar het allemaal om te doen is

 

Is inderdaad niets mis mee.. :rolleyes: Maar als ik bij Appie loop te shoppen, en er staat iemand van de super boer mij te vertellen wat zij allemaal verkopen, dan worden ze bij Appie ook niet echt blij. :blush:

 

En waar het allemaal om te doen is maakt mij eigenlijk niet zoveel uit, ik shop vandaag hier en als ik het dan niet kan vinden dan ga ik elders zoeken, dat hoeft mij niemand te vertellen. En dit heeft niets met de buren te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is net als met je wekelijkse boodschappen, sommige haal je bij de Plusmarkt, andere bij AH en weer andere haal je gewoon bij de buren :)

niets mis mee, maar de-fam lees het forum hier er maar eens op na en je begrijpt waar het allemaal om te doen is

 

Is inderdaad niets mis mee.. :rolleyes: Maar als ik bij Appie loop te shoppen, en er staat iemand van de super boer mij te vertellen wat zij allemaal verkopen, dan worden ze bij Appie ook niet echt blij. :blush:

 

En waar het allemaal om te doen is maakt mij eigenlijk niet zoveel uit, ik shop vandaag hier en als ik het dan niet kan vinden dan ga ik elders zoeken, dat hoeft mij niemand te vertellen. En dit heeft niets met de buren te maken.

 

Ik denk ook niet dat mensen elkaar hoeven en vooral moeten vertellen waar je moet kijken en kopen, echter als je weet wat er speelt dan begrijp je missichien de krampachtige houding in een aantal postings. Wanneer mensen elkaar proberen te helpen met informatie, en ja soms zijn het de buren zelf, dan is dat echt niet zo'n probleem. Wij doen allemaal aan geocaching en proberen het allemaal op onze eiegn manier te doen. Maar bewust mensen negeren of te doen dat het allemaal hier goed voor elkaar is, komt op mij een beetje raar over.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...