Spring naar bijdragen

Wherigo, Hoe Werkt Dat?


weleda

Aanbevolen berichten

Als je hem met je telefoon gedownload hebt, werkt het niet.... Dus eerst downloaden met de computer , dan telefoon als geheugenkaart aansluiten op je computer en met de verkenner de cartridge in de juiste map op je telefoon zetten. Succes!

 

Dat had ik eerst gedaan, maar dat werkte niet. Daarna via firefox proberen binnen te halen direct op de telefoon, maar ook dat wilde niet.

Iemand nog een idee?

 

Als je hem met je telefoon gedownload hebt, werkt het niet.... Dus eerst downloaden met de computer , dan telefoon als geheugenkaart aansluiten op je computer en met de verkenner de cartridge in de juiste map op je telefoon zetten. Succes!

 

Daar begon ik mee. Maar hij bleef telkens de melding geven zoals hierboven vermeld. Eerst op de externe SD kaart, toen op de interne kaart. Geen geluk. Toen (zoals voorgesteld op de Amerikaanse site) firefox geinstalleerd en geprobeert hem binnen te halen direct op de telefoon via 'Download all files'. Maar dat werkte ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nog een extra tip:

Sla tijdens het lopen je wherigo regelmatig, na elke wijziging, op.

Gaat er dan wat mis, dan hoef je niet helemaal opnieuw te beginnen.

Opslaan doe je door de cartridge af te sluiten, dan wordt gevraagd of je deze wil opslaan en die vraag dus met ja beantwoorden.

Daarna weer de opgeslagen cartridge opstarten en verder gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een extra tip:

Sla tijdens het lopen je wherigo regelmatig, na elke wijziging, op.

Gaat er dan wat mis, dan hoef je niet helemaal opnieuw te beginnen.

Opslaan doe je door de cartridge af te sluiten, dan wordt gevraagd of je deze wil opslaan en die vraag dus met ja beantwoorden.

Daarna weer de opgeslagen cartridge opstarten en verder gaan.

 

Dat zal ik onthouden als ik hem dan eindelijk op mijn telefoon krijg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn HTC had het probleem ook toen ik de cartridge via verkenner in de map wilde stoppen. Het programma Whereyougo kon hem niet vinden. Uiteindelijk heb ik cartridge meteen in de map van Whereyougo zelf gestopt en toen werd hij wel gevonden. Dus NIET in whereyougo/cache/map. Probeer de cartridge meteen in het programma zelf te zetten en niet volgens de instructie. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Uiteindelijk heb ik cartridge meteen in de map van Whereyougo zelf gestopt en toen werd hij wel gevonden. Dus NIET in whereyougo/cache/map. Probeer de cartridge meteen in het programma zelf te zetten en niet volgens de instructie.

 

Wat fijn toch zo'n forum!

Het lijkt nu te werken nu op de galaxy ace. Morgen ga ik het 'in het veld' testen.

Bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...