Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Aha vandaar dat ik ook nooit eentje in een cache vind....

Raar he, ondanks dat ze alleen op events zijn hebben wij er al drie uit caches kunnen halen. :ph34r:

Geplaatst (bewerkt)

Raar he, ondanks dat ze alleen op events zijn hebben wij er al drie uit caches kunnen halen. :ph34r:

Als je het zo bekijkt....ik ook dan ;)

Ik zal morgen HIER eentje achter laten dan.

bewerkt door Twinlife
  • 1 year later...
Geplaatst

Goh, ruim een jaar geleden alweer at hier een berichtje is geschreven. Dan nu maar weer even naar boven halen :)

Vraagje:

Vroeger waren HitchHikers een bekend verschijnsel als zijnde een cache die zelf aan het reizen was.

Tegenwoordig worden alle TB's ook HitchHikers genoend (mogelijk tot verdriet van de oude garde).

Maar, een echte ouderwetse HitchHiker (dus een travveling cache), mag die weer gemaakt worden? Nee toch? Die zijn officieel toch niet meer toegestaan?

Groetsels

Theo

Geplaatst

Klopt...Die zijn niet meer toegestaan.

Jammer dat de nog bestaande Hitchhikers bij grote regelmaat gegijzeld worden.

Geplaatst

Dat kan maar dan heeft die TB geen eigen cache pagina en telt hij ook niet mee bij je gevonden caches maar telt hij mee als TB.

Het is maar wat je wil.

Geplaatst

Tegenwoordig worden alle TB's ook HitchHikers genoend (mogelijk tot verdriet van de oude garde).

Door wie worden TB's ook Hitchhikers genoemd?

Geplaatst

Er zijn drie types hitchhikers:

1 Travelbugs

2 Geocoins

3 Overig spul. Onder het overige spul vallen “rariteiten” als Jeeps http://www.geocaching.com/track/details.aspx?id=98342 , of de reizende caches http://www.geocaching.com/bookmarks/view.aspx?guid=dda3f053-ba32-44ff-9b04-d00c86cdf65a

Volgens de geocachepuristen is een hitchhiker dus de overkoepelende term. Ik denk dat de topicstarter deze laatste type bedoelt.

Zilvervloot.

Geplaatst

jeeps zijn gewoon TB's met een eigen icoontje

hier een lijst van jeep tb's die door een Duitser worden vastgehouden en lag bij het mega event in Goblenz

f06d2e8d-0310-4dac-b8b5-84236f73f7c3.jpg

verbijsterend dat er geen massaal protest komt van serieuze Duitse geocache community...

Barny

Geplaatst

@Barny.

leg eens uit wat dat plaatje nou precies is?

Oke, ik zie een lijst met tag-codes. Maar wat is er zo anders dan de andere lijsten die je op events ziet?

Geplaatst

dit zijn allemaal jeep tb's die worden vastgehouden door een Duitser, liggen bij hem in een la en komen daar niet uit

die jeeps zijn niet van hem en behoren daarom te reizen en gevonden te worden in caches,

dat was buiten de reclame het doel van die dingen

het doel was niet in een la liggen en gediscuffert te worden door allemaal sneue mensen op events

Barny

Geplaatst

dit zijn allemaal jeep tb's die worden vastgehouden door een Duitser, liggen bij hem in een la en komen daar niet uit

die jeeps zijn niet van hem en behoren daarom te reizen en gevonden te worden in caches,

dat was buiten de reclame het doel van die dingen

het doel was niet in een la liggen en gediscuffert te worden door allemaal sneue mensen op events

Barny

Dit meen je niet. Echt mottig. Lijken de hitchhikers wel. Maar ja, die discusie is al gevoerd. Die komen iig nog bij andere mensen terecht.

Heb laatst ook een Geel Bussie proberen weg te slepen. Staat ook als HH te boek en ik kwam hem laatst onbeheerd tegen. Maar ja, mijn Twingo heeft geen trekhaak.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...