Spring naar bijdragen
PimH

Wel / Niet Opgeloste Mysteries

Aanbevolen berichten

Nog een andere oplossing is de macro Filters te gebruiken. Hiermee kun je 3 verschillende filters combineren.

Ik heb dus 1 filter om alle opgeloste puzzels binnen een bepaalde straal te vinden, een tweede selecteert alle andere soorten caches binnen die straal.

Met de macro combineer je deze twee tot de selectie, die ik vervolgens met GPS - Send waypoints naar mijn GPS stuur om te gaan geocachen.

... maar ik ga zeker eens kijken naar de macro GarminExport - een speciaal tekentje bij de opgeloste mysteries op de kaart lijkt me ook handig.

succes,

Birdie.NL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het lijkt me een prima idee !

Als je hem opgelost hebt er een uitroepteken van maken.

Zo weet je op de overzicht kaart gelijk dat je hem hebt opgelost maar nog niet de mogelijkheid hebt gehad om hem te loggen.

Doen !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een andere oplossing is de opgeloste puzzels in het veld gaan zoeken en dan op het www loggen.

Het vraagteken veranderd dan vanzelf in een smiley :rolleyes:

Helemaal mee eens. Geocaching wordt teveel een computerspelletje en men wil alles onder controle hebben. Statistieken, aantal favo's, aantal founds en aantal not found opgeloste mysteries. Of bedoel je dit niet Haelder?

Yep...Lekker het spelletje buiten doen, en achter de stoffige computer vandaan kruipen. GC.com houd het allemaal voor je bij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites