Birdie.NL Geplaatst 20 januari 2012 Geplaatst 20 januari 2012 Nog een andere oplossing is de macro Filters te gebruiken. Hiermee kun je 3 verschillende filters combineren. Ik heb dus 1 filter om alle opgeloste puzzels binnen een bepaalde straal te vinden, een tweede selecteert alle andere soorten caches binnen die straal. Met de macro combineer je deze twee tot de selectie, die ik vervolgens met GPS - Send waypoints naar mijn GPS stuur om te gaan geocachen. ... maar ik ga zeker eens kijken naar de macro GarminExport - een speciaal tekentje bij de opgeloste mysteries op de kaart lijkt me ook handig. succes, Birdie.NL
ikke Geplaatst 21 januari 2012 Geplaatst 21 januari 2012 Het lijkt me een prima idee ! Als je hem opgelost hebt er een uitroepteken van maken. Zo weet je op de overzicht kaart gelijk dat je hem hebt opgelost maar nog niet de mogelijkheid hebt gehad om hem te loggen. Doen !
de-fam Geplaatst 22 januari 2012 Geplaatst 22 januari 2012 Een andere oplossing is de opgeloste puzzels in het veld gaan zoeken en dan op het www loggen. Het vraagteken veranderd dan vanzelf in een smiley Helemaal mee eens. Geocaching wordt teveel een computerspelletje en men wil alles onder controle hebben. Statistieken, aantal favo's, aantal founds en aantal not found opgeloste mysteries. Of bedoel je dit niet Haelder? Yep...Lekker het spelletje buiten doen, en achter de stoffige computer vandaan kruipen. GC.com houd het allemaal voor je bij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden