Spring naar bijdragen

Nieuwe Site: Www.autotb.nl


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dat is mij ook opgevallen. De namen van de provincies komen van Google. Maar ik denk dat dat wel op te lossen is. Misschien door de namen te vervangen door afkortingen. Dus #TBZH ipv #TBZuid-Holland

Inmiddels aangepast.

 

#TB Noord Brabant is nu dus #TBNB, maar dat werd vooral ook gebruikt voor "Team Beauty And Brains" dus misschien nog even iets uitgebreider? #AutoTBNB (dus met AutoTB) of #TBNoordBrabant (zonder streepje)?

 

Bij #TBLB is het helaas nog erger, daar zijn veel mensen aktief met een ander onderwerp over #TBLB. Blijkbaar is het lastig om een goede #-tag te kiezen.

bewerkt door madman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onzettend knap wat sommige mensen kunnen bouwen! Nou ben ik volgens mij 1 van de laatste nederlanders die nog geen smartphone heeft, maar dat mag de pret niet drukken. Dit bouwwerk is prachtig.

 

Groet, Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke site en idee!

misschien ook nog een optie toevoegen om de marker weer te kunnen verwijderen? Voor als een te bezoeken feestje toch niet gezellig blijkt te zijn? :blush:

Aangepast: http://www.autotb.nl...c.php?f=13&t=13

 

Ik heb mijn auto meteen even opgegeven voor de rest van vandaag, maar ik mis iets wat ik wel had verwacht: De mogelijkheid om een standaard "planning" te registeren voor mijn AutoTB (net zoals bij de centrale verwarming thuis). Dus dat je als de auto meestal doordeweeks overdag op plaats X is en 's avonds en 's nachts op plaats Y. Vervolgens laat de website dan zien waar de AutoTB op dit moment te bekijken zou zijn. Als je hier een oranje icoontje gebruikt, en een groen icoontje als de gebruiker het net ingesteld heeft, dan maak je ook daar onderscheid tussen "planning" en daadwerkelijke lokatie. Ik heb namelijk heel weinig zin om dagelijks de lokatie handmatig in te stellen, maar wel als mijn "planning" veranderd.

 

Aangepast: http://www.autotb.nl...c.php?f=13&t=14

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds het afgelopen weekeinde is de website voorzien van een plannings-module waarmee je kunt aangeven op welke momenten een auto (TB) vaak op een bepaalde plek staat. Bijv. overdag bij je werk en 's avonds bij je thuis.

Je hoeft de TB dus niet steeds weer aan te melden, want de TB wordt elke dag en elke week weer automatisch op de kaart getoond, op de momenten die jij hebt aangegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...