Spring naar bijdragen

Kan Geen Geocaches Laden In Gsak


Jeroenvdberg

Aanbevolen berichten

Hallo mede-Geocachers,

 

Ik heb meerdere keren geprobeerd mijn gevonden Geocaches in GSAK te laden, maar ik loop telkens tegen een "API error" aan. Gedetailleerde info:

 

ChilkatLog:

PostXml:

DllDate: Apr 6 2011

UnlockPrefix: GSAKNEHttp

Username: W7JEROEN:Jeroen

Architecture: Little Endian; 32-bit

Language: ActiveX

url: *nbg*GetYourUserProfile

charset: utf-8

xmlSizeInChars: 5

httpConnect:

hostname: *nbg*getyouruserprofile

port: 80

ssl: 0

IE_Proxy:

IE_ProxyEnabled: 0

ConnectTimeoutMs: 45000

Multi-threaded hostname to IP address resolution

Resolving domain name (IPV4/IPV6)...

connectTimeoutSec: 45

idleTimeoutMs: 45000

Failed to connect.

PostXml request failed.

 

Ik gebruik GSAK 8.0.0 van november 2011 op Windows 7 Ultimate (English). Binnen GSAK ben ik al ingelogd op Geocaching.com. Als test heb ik Windows Firewall al uitgezet, maar het probleem blijft.

 

Wie kan mij helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Multi-threaded hostname to IP address resolution

Resolving domain name (IPV4/IPV6)...

 

 

Deze verwijst naar aanroepen van de DNS server om de naam van de site om te zetten in een ip adres. Ik lees eruit dat de DNS van jouw provider de server naam van de .com interface niet kent. Kun je twee dingen doen: je provider hierover benaderen.

Tweede mogelijkheid om het ip adres in je hosts bestand op te nemen. Wat mij niet duidelijk is, welke naam aan de DNS gestuurd wordt. Dit zou live.geocaching.com moeten zijn.

 

Probeer eens in je browser http://live.geocaching.com in te typen

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Multi-threaded hostname to IP address resolution

Resolving domain name (IPV4/IPV6)...

 

 

Deze verwijst naar aanroepen van de DNS server om de naam van de site om te zetten in een ip adres. Ik lees eruit dat de DNS van jouw provider de server naam van de .com interface niet kent. Kun je twee dingen doen: je provider hierover benaderen.

Tweede mogelijkheid om het ip adres in je hosts bestand op te nemen. Wat mij niet duidelijk is, welke naam aan de DNS gestuurd wordt. Dit zou live.geocaching.com moeten zijn.

 

Probeer eens in je browser http://live.geocaching.com in te typen

 

Bedankt voor je reactie. Ik kan live.geocaching.com gewoon bereiken via een browser. Het bereiken van het URL lijkt het probleem niet te zijn, want ik krijg gewoon een inlogscherm voor Geocaching.com en inloggen lukt. Ook keurig een mailtje gekregen dat de authenticatie gelukt is. Wachten helpt ook niet, ik heb het zojuist weer geprobeerd na enkele dagen. Iemand nog een suggestie? Anders ga ik een item bij GSAK posten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...