Spring naar bijdragen

Goodies


Odlaniger

Aanbevolen berichten

Dit bericht is niet bedoeld voor diegenen voor wie het niet bedoeld is.

 

Mijn small of grotere caches vul ik altijd met nieuwe goodies voor kinderen. Kleurpotloden, stickervellen, sleutelhangers enzovoort. Voor een prikkie te koop bij ..... en ..... (ik zal geen reklame maken). Maar bij cachecontrole constateer ik meestal dat de inhoud van de doos inmiddels te wensen overlaat. Een gebruikt stickertje, een visitekaartje, een gebruikt gummetje en meer afdankertjes.

 

Geocachen is een goedkope hobby. Eenmalige aanschaf van een GPS en benzinekosten als je van verderop komt. Dus een blijk van waardering en een plezier voor de kinderen door aanschaf van nieuwe goodies voor 1 euro per cache is toch niet te veel gevraagd.

 

Benieuwd hoe anderen dit ervaren en benieuwd naar suggesties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Draadjes vol zijn al over dit onderwerp geschreven, en in de toekomst zullen er nog meer draadjes vol over dit onderwerp worden geschreven.

 

Het is een vaststaand feit dat de hebberigheid van de mens in de genen zijn geschreven die zelfde hebberigheid, anderen noemen het handelsgeest, heeft Nederland tevens grote rijkdom gebracht.

 

En dat zie je terug in het spelletje wat we spelen, en ik denk persoonlijk dat het niet te stuiten is.

 

En dan zekers als er ook nog kinderen in het spel zijn, d'r zijn maar heel weinig ouders die nog nee tegen hun kinderen durven zeggen, daartengevolge zijn er een heel hoop kinderen die ook het woordje nee niet begrijpen en/of accepteren van hun ouders, hoe jong ze ook zijn.

 

De ouders zijn al lang blij dat hun kind mee wil gaan om "puntjes" te scoren zodat ze nog meedoen in de ratrace van de sneue rankings. (Heel vaak lees je hoeveel cache's "er" wel op 1 dag gevonden is, alsof dat is wat telt tegenwoordig?)

 

Dus die ouders gaan of kunnen niet hun kinderen noodzakelijke tucht geven als er bij een cache geruild moet worden en accepteren van hun kids dat ze al op vroege leeftijd op dievenpad gaan want ook dan er is toch verder niemand in de buurt waar de ouders hun valse schijn moeten ophouden, en wie durft er wat van ze zeggen als het onder hun ogen gebeurt bij een andermans kind?

 

 

Kort om, het is van alle tijden en niet tegen te gaan dat cache's leeggeroofd gaan worden als er begeerlijke spulletjes in zitten, voor mensen die er hun eigen visite kaartjes en/of gewoon allerhande zooi achterlaten in een cache zou het helemaal geen kwaad kunnen dat ze eens diepgaand geestelijk onderzocht worden in het Pieterbaan centrum, ik ben altijd benieuwd hoe die zielenpoten zich manifesteren op feestjes zijn het dan ook van die egoïstische smeerpijpen of weten ze zich onder de dan grote sociale controle plotseling wel te gedragen?

 

 

En natuurlijk zijn er wel mensen die caches opwaarderen, die zullen ze dan ook meteen gaan roeren en met groot borstgetrommel dat hier staan melden hoe goed ze wel niet bezig zijn maar de eigenlijke andere 99% van de geocacherers houden zich stil, muisstil, het is namelijk niet stoer om op te staan voor je eigen falen en openlijk te zeggen dat je eigenlijk een heel zielig en sneu figuur ben en je kinderen (hoe jong ze ook zijn) niet onder controle heb.

 

 

Sugestie: gewoon acsepteren dat scheelt voor jou een hoop ergenis in ieder geval

Barny

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog nooit een cache gevonden met goodies van enigerlei waarde erin: alleen rommel.

Het idee van goodies is leuk, maar de praktijk is helaas dat alles wat een beetje waarde heeft, binnen de kortste keren geruild is tegen troep.

Ik stop geen goodies in caches; niet in m'n eigen cache en niet in de door mij gevonden caches (en ik haal er ook niets uit).

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voor mensen die er hun eigen visite kaartjes in achterlaten

Nou, als het GEOCACHE visitekaartjes zijn dan heb ik wel belangstelling! Daar is niets mis mee.

Maar reclame en andere meuk.......... :no:

 

En soms loopt het echt de spuigaten uit.

Inderdaad, met wat ik laatst vond een heerlijke avond beleefd :punk:

2298ef29-55a4-455e-b1ca-88f38aa409cd.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...