Spring naar bijdragen

Hoelang Moet Een Garmin 60Csx Meegaan?


Kopfdorf-Rangers

Aanbevolen berichten

Hallo cachers,

De laatste weken geeft de garmin vreemde teksten: transfer gereed als we hem aan de pc hangen, de computer herkend hem niet als we hem aansluiten maar de garmin nuvi vindt de pc wel. Ik denk er is iets met de software/ de pc/ de kabel. Mijn man zegt:'" hij zal wel op zijn na al die cache avonturen". We zijn drie jaar bezig maar is dat lang?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo cachers,

De laatste weken geeft de garmin vreemde teksten: transfer gereed als we hem aan de pc hangen, de computer herkend hem niet als we hem aansluiten maar de garmin nuvi vindt de pc wel. Ik denk er is iets met de software/ de pc/ de kabel. Mijn man zegt:'" hij zal wel op zijn na al die cache avonturen". We zijn drie jaar bezig maar is dat lang?

ik heb de mijne inmiddels bijna 4 jaar.

het apparaat werkt nog steeds perfect.

naar mijn mening ook nog steeds een van

de betere gps`en van garmin.

het zal dus net als thex aangeeft wel

een onschuldig software probleempje zijn.

gandalf 2000

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wisselende ervaringen de laatste tijd. Ik krijg ook de melding transfer gereed. En soms herkend mijn laptop met Windows 7 / 64 bits de 60CSx niet. Soms helpt het als ik de USB-kabel verwissel van de USB-3.0 poort naar de 2.0 poort. Dan herkend hij hem ineens weer wel.

 

Ik had ook gecontroleerd of ik de laatste versie van de Garmin Communicator plugin heb en dat is het geval.

 

Tja, het is fijn als al het spul normaal werkt, maar het is altijd wel weer wat. Toch blijf ik het fantastisch materiaal vinden! Ik bedacht me afgelopen zondag nog dat ik dankzij mijn autonavigatie en 60CSx zo vaak op pad ga, omdat het zoveel eenvoudiger is dan voorheen met alleen papieren kaarten, zeker als je alleen in de auto moet rijden. Dan neem ik de ongemakjes met de apparatuur zo af en toe maar voor lief.

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms helpt het als ik de USB-kabel verwissel van de USB-3.0 poort naar de 2.0 poort.

Typisch geval van een vastlopende usb database. Waarschijnlijk ziet hij de usb ook als je een andere usb-3.0 poort neemt op een andere connector/verdeler.

Ik geloof dat Windows 7 zo'n zelfde database kent als Vista.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...