aladna Geplaatst 21 november 2011 Geplaatst 21 november 2011 Ik ben wp aan het invoeren en ontdekte dat er ineens een heleboel verdwenen zijn die ik er net ingezet heb. Er zit een 2 GBkaartje in dan kan hij toch nog lang niet vol zijn als er nog geen 100 wp in staan? Vr gr Aladna
StefandD Geplaatst 21 november 2011 Geplaatst 21 november 2011 Waar liggen de waypoints? Als ze te ver weg zijn laat de gps ze niet zien tot je in de buurt bent. Overigens worden waypoints niet op de SD-kaart opgeslagen, maar in het intern geheugen. Dus wel of geen kaartje maakt niet uit.
Fotogravinnetje Geplaatst 21 november 2011 Geplaatst 21 november 2011 Als je de wp's op het sd-kaartje gezet hebt, ziet de etrex dat niet. Werkt alleen als je ze in het interne geheugen zet (via mapsource, basecamp, gc.com, gsak....)
Martijn&Martine Geplaatst 18 december 2011 Geplaatst 18 december 2011 Volgens mij wordt dat niet bedoeld door de TS, vandaag ook op pad geweest met de Etrex 20 en diverse waypoints onderweg opgeslagen. Thuis gekomen blijken alleen de waypoints die ik er thuis via Mapsource in heb gezet er nog op te staan.
antarctica Geplaatst 18 december 2011 Geplaatst 18 december 2011 Zie je ze alleen niet meer op je GPS of kun je ze ook niet meer zien in Mapsource of Basecamp? Antarctica
Martijn&Martine Geplaatst 18 december 2011 Geplaatst 18 december 2011 Onderweg heb ik diverse keren gekeken of de waypoints in de waypoint lijst te zien waren. En dat was inderdaad het geval, bij thuiskomst heb ik direct de GPS uitgelezen met Mapsource, de track kreeg ik wel binnen maar geen enkel waypoint. de waypoints die ik er in heb gezet met mapsource bleken nog wel in de GPS te staan maar de nieuw aangemaakte waypoints niet. Erg vreemd allemaal, dan toch nog maar even routes uitzetten met de oude trouwe 60cx.
Martijn&Martine Geplaatst 18 december 2011 Geplaatst 18 december 2011 Onderweg heb ik diverse keren gekeken of de waypoints in de waypoint lijst te zien waren. En dat was inderdaad het geval, bij thuiskomst heb ik direct de GPS uitgelezen met Mapsource, de track kreeg ik wel binnen maar geen enkel waypoint. de waypoints die ik er in heb gezet met mapsource bleken nog wel in de GPS te staan maar de nieuw aangemaakte waypoints niet. Erg vreemd allemaal, dan toch nog maar even routes uitzetten met de oude trouwe 60cx.
Bloodwoosj Geplaatst 18 december 2011 Geplaatst 18 december 2011 Met de nieuwere generatie gps-en van Garmin is het wel mogelijk waypoints via Mapsource over te zenden van PC naar GPS, maar niet mogelijk ze via Mapsource van de GPS binnen te halen naar de PC. Wellicht dat daardoor het probleem veroorzaakt wordt? Probeer eens Base-Camp van Garmin te downloaden (=gratis) en daarmee de waypoints van GPS naar PC binnen te halen. Greetz Bloodwoosj.
Lein Geplaatst 19 december 2011 Geplaatst 19 december 2011 routes uitzetten. Een nieuwe multi in het verschiet?
Martijn&Martine Geplaatst 19 december 2011 Geplaatst 19 december 2011 Basecamp had ik zo lang mogelijk willen uitstellen, maar goed ik zal het eens proberen! routes uitzetten. Een nieuwe multi in het verschiet? Voor een nieuwe lange wandeling zul je nog even wat geduld moeten hebben. Maar we hebben nu natuurlijk wel de perfecte omstandigheden voor Modderpoten!
TeamKroket Geplaatst 19 december 2011 Geplaatst 19 december 2011 Volgens mij niet zoeken op dichtstbijzijnde waypoints maar op naam. Had ooit hetzelfde probleem na het invoeren.
team nessa Geplaatst 20 december 2011 Geplaatst 20 december 2011 Onderweg heb ik diverse keren gekeken of de waypoints in de waypoint lijst te zien waren. En dat was inderdaad het geval, bij thuiskomst heb ik direct de GPS uitgelezen met Mapsource, de track kreeg ik wel binnen maar geen enkel waypoint. de waypoints die ik er in heb gezet met mapsource bleken nog wel in de GPS te staan maar de nieuw aangemaakte waypoints niet. Erg vreemd allemaal, dan toch nog maar even routes uitzetten met de oude trouwe 60cx. Waypoints in mapsource krijgen kan nog wel. GPS aan de computer hangen, de map zoeken waar de waypoints instaan opzoeken en deze openen met mapsource. Hierna kun je gewoon de track en routes vanuit de gps importeren in mapsource en heb je toch alles erin staan.
Martijn&Martine Geplaatst 20 december 2011 Geplaatst 20 december 2011 Daar ga ik zeker nog even mee stoeien, mijn bevindingen zal ik wel een keer posten in dit topic.
De Oliva's Geplaatst 21 december 2011 Geplaatst 21 december 2011 Misschien iets met instellingen, format waarmee de WP's zijn opgeslagen?
Aanbevolen berichten