Spring naar bijdragen

Kaartje Met Caches Uitprinten


DeToller

Aanbevolen berichten

Weet iemand hoe ik een overzichtskaartje kan maken zodat ik kan zien waar alle caches liggen met de naam er bij?

Gewoon per plaats of per streek zodat ik kan zien welke caches waar liggen.

Op de computer vind ik het maar onoverzichtelijk.

Of bestaat er ergens een functie voor ofzo?

Alvast bedankt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het kaartje op geocaching.nl is nogal onoverzichtelijk omdat je nauwelijks kunt inzoomen. Op geocaching.com kun je zoeken met Google Maps en daarmee kun je het zoomniveau beter instellen. Er is geen speciale printfunctie zover ik weet maar je kunt natuurlijk gewoon een screenprint maken. Op de kaart staan de namen van de caches er helaas niet bij, die verschijnen pas als je met de cursor op een cache gaat staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op elke cachepagina kun je diverse online maps aanklikken.

Bijvoorbeeld "Geocaching.com Google Map" geeft je een prachtig overzicht van de diverse caches rondom de cache waar je nu naar kijkt.

Maar als je te veel uitzoomt, zul je merken dat ons landje een beetje vol aan het worden is.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor een handige programmeur die de beschikking heeft over de API van gc.com ligt hier een mooie taak: het maken van eenvoudige, duidelijke en printbare cache-kaartjes van een gebied.

 

Wie biedt?

 

 

Zelf gebruik ik Pocket Queries (moet je Premium Member bij gc.com voor zijn) in combinatie met Mapsource. Daarna een screenprint en met pen aangeven welke caches interessant zijn.

Welkom in de 21e eeuw :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GSAK i.c.m. de macro Google Map V3. Natuurlijk wel eerst een filter maken van hetgeen je wilt zien. Anders kan je net zo goed de andere kaarten gebruiken.

Precies, het bestaat al! GSAK is het antwoord op bijna al je geocachevragen... (of in ieder geval bij mij).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...