DeToller Geplaatst 12 november 2011 Share Geplaatst 12 november 2011 Weet iemand hoe ik een overzichtskaartje kan maken zodat ik kan zien waar alle caches liggen met de naam er bij? Gewoon per plaats of per streek zodat ik kan zien welke caches waar liggen. Op de computer vind ik het maar onoverzichtelijk. Of bestaat er ergens een functie voor ofzo? Alvast bedankt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huismetdehaan Geplaatst 12 november 2011 Share Geplaatst 12 november 2011 Het kaartje op geocaching.nl is nogal onoverzichtelijk omdat je nauwelijks kunt inzoomen. Op geocaching.com kun je zoeken met Google Maps en daarmee kun je het zoomniveau beter instellen. Er is geen speciale printfunctie zover ik weet maar je kunt natuurlijk gewoon een screenprint maken. Op de kaart staan de namen van de caches er helaas niet bij, die verschijnen pas als je met de cursor op een cache gaat staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 12 november 2011 Share Geplaatst 12 november 2011 Op elke cachepagina kun je diverse online maps aanklikken. Bijvoorbeeld "Geocaching.com Google Map" geeft je een prachtig overzicht van de diverse caches rondom de cache waar je nu naar kijkt. Maar als je te veel uitzoomt, zul je merken dat ons landje een beetje vol aan het worden is. Ik hoop dat je hier iets mee kunt. Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anco Geplaatst 15 november 2011 Share Geplaatst 15 november 2011 Misschien moet je nog een stapje verder gaan en een smartphone kopen. Bijvoorbeeld een HTC. Dan kan je alles online hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 16 november 2011 Share Geplaatst 16 november 2011 Voor een handige programmeur die de beschikking heeft over de API van gc.com ligt hier een mooie taak: het maken van eenvoudige, duidelijke en printbare cache-kaartjes van een gebied. Wie biedt? Zelf gebruik ik Pocket Queries (moet je Premium Member bij gc.com voor zijn) in combinatie met Mapsource. Daarna een screenprint en met pen aangeven welke caches interessant zijn. Welkom in de 21e eeuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mmjjt Geplaatst 16 november 2011 Share Geplaatst 16 november 2011 GSAK i.c.m. de macro Google Map V3. Natuurlijk wel eerst een filter maken van hetgeen je wilt zien. Anders kan je net zo goed de andere kaarten gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eitjes Geplaatst 16 november 2011 Share Geplaatst 16 november 2011 GSAK i.c.m. de macro Google Map V3. Natuurlijk wel eerst een filter maken van hetgeen je wilt zien. Anders kan je net zo goed de andere kaarten gebruiken. Precies, het bestaat al! GSAK is het antwoord op bijna al je geocachevragen... (of in ieder geval bij mij). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 16 november 2011 Share Geplaatst 16 november 2011 GSAK i.c.m. de macro Google Map V3. Natuurlijk wel eerst een filter maken van hetgeen je wilt zien. Anders kan je net zo goed de andere kaarten gebruiken. En dit kan binnenkort ook in GDAK! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden