Spring naar bijdragen
  • 0

Oziexplorer; Wie helpt?

Vraag

Geplaatst

Ben op het moment met een cache bezig waar ik op het snijpunt van twee coordinaten moet zijn, en aangezien ik nieuw ben valt het me nog niet mee. Ook ben ik zeer benieuwd naar oziexplorder, hoe werkt dat in hemelsnaam. En ook zou ik graag mijn gps ontvanger door en door willen leren kennen, welke ervaren rot in het spel kan me iets leren. Woon in Emmen.

groeten iwan.

Team Traanbok.. ;)

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Als ik de cache beschrijving goed heb gelezen heb je aan het eind twee waypoints: nr 10 en 11

Bij beide punten staat een aantal graden gegeven, dus mbv andere links die bij newbie vragen en cache technieken zijn gesteld moet je lijnen kunnen trekken vanaf die punten in de gegeven richting. Misschien erg simplistisch, maar Ruud is er even niet dus bedenk ik maar iets. Als je die lijnen maar lang genoeg maakt dan snijden ze mekaar ergens. Dit kan volgens mij bij mapsource ook, of ik moet me erg vergissen.

Groetjes en succes Marja :angry:

• 0
Geplaatst
Als je die lijnen maar lang genoeg maakt dan snijden ze mekaar ergens. Dit kan volgens mij bij mapsource ook, of ik moet me erg vergissen.

Groetjes en succes Marja :angry:

Klopt. Dit draadje gaat er helemaal over. :lol1:

• 0
Geplaatst

iedereen heel erg bedankt voor jullie hulp. moet er zo uit kunnen komen. heb ozi er nu ook op, maar krijg nu de kaarjes niet in beeld. hahaha het is ook steeds wat anders, hoe krijg ik het kaarje in beeld vanaf de cd??

• 0
Geplaatst
iedereen heel erg bedankt voor jullie hulp. moet er zo uit kunnen komen. heb ozi er nu ook op, maar krijg nu de kaarjes niet in beeld. hahaha het is ook steeds wat anders, hoe krijg ik het kaarje in beeld vanaf de cd??

Je moet de .map bestanden kopieren naar je Ozi Maps directory. Met een menufunctie kun je dan de map bestanden laten wijzen naar de CD. Dan hoef je ze niet op de PC te zetten. Je kunt ook de .map bestanden en de kaarten op je PC zetten, maar dat kost je veel megabaaits

• 0
Geplaatst

bedankt voor je reactie , ik heb het geprobeerd maar kom er niet uit krijg nog steeds geen kaarten in beeld, wat doe ik fout???

iwan

• 0
Geplaatst

En hier is d'r nog één uit Drenthe, het lijkt wel een epidemie! :lol1: Van Oziexplorder ;) heb ik nog nooit gehoord, ken wel Oziexplorer. Woon toevallig een paar minuutjes ten zuiden van Emmen. We schijnen al eens een paar keer gemaild te hebben. Het probleempje met de ontbrekende foto van de hunebeddencache is ondertussen opgelost, dank voor je oplettendheid. :angry:

• 0
Geplaatst
krijg nog steeds geen kaarten in beeld,

Misschien dat je via de pagina van prof. Lupardi nog iets wijzer wordt.

Groetjes marja :angry:

• 0
Geplaatst

Kan jij mij de kunst van oziexplorer niet bij brengen? Ben net nieuw in de wereld van geocaching en zou wel een ervaren leermeester kunnen gebruiken die mij de fijne kneepjes bij brengt. DE hunnebed kan ik nu ook gaan proberen bedankt voor je mail.

groeten iwan goeree

• 0
Geplaatst
Is dit een draadje speciaal voor drenthen?

Ja. We maken er ook nog een voor Groningers. Misschien niet eens zo'n gek idee om het forum provinciaal op te splitsen. :beerchug:

• 0
Geplaatst
Ik dacht dat de korrekte spelling Drente was :P

Ik hebuit zeer betrouwbare, maniakale bron vernomen dat het Drenthe is, met een Haaaaaaa :yes:

Zijn het dan Drentenaren of Drenthenaren? :eek:

Groetjes van :beerchug:B)wat maakt het ook uit, alles dat niet uit Amsterdam komt is toch uit de klei getrokken of een boer

• 0
Geplaatst

Ik dacht dat de korrekte spelling Drente was B)

Ik hebuit zeer betrouwbare, maniakale bron vernomen dat het Drenthe is, met een Haaaaaaa :eek:

Zijn het dan Drentenaren of Drenthenaren? :eek:

Groetjes van :P:yes:wat maakt het ook uit, alles dat niet uit Amsterdam komt is toch uit de klei getrokken of een boer

Droom maar lekker verder :beerchug:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...