Noetjes Geplaatst 10 november 2011 Geplaatst 10 november 2011 :thumbup: :thumbup: Helemaal goed deze site en ook ik heb hem onder mijn favorieten gezet en ik leer weer elke dag bij van deze hele leuke nieuwe hobby. Groetjes Natasja67
smetsersjes Geplaatst 10 november 2011 Geplaatst 10 november 2011 leuke informatieve site, staat gelijk tussen de favorieten.
gerrit en lenie Geplaatst 10 november 2011 Geplaatst 10 november 2011 Hee meelhopper, Dat zijn al heel wat veren,dan kan ik natuurlijk niet achter blijven. Mooie site,ook hier in de favo gezet je weet maar nooit wanneer je er iets van kan gebruiken. En natuurlijk,BEDANKT!!!
ikr Geplaatst 10 november 2011 Geplaatst 10 november 2011 Een hele mooie duidelijke site ik heb hem even in mijn favorieten geplaatst IKR
zeebanket Geplaatst 10 november 2011 Geplaatst 10 november 2011 Dit is nu eens een site waar je gerust iemand op kunt attenderen die nieuwsgierig is naar het geocachen. Bij mijn favouriten geplaatst. Dank meelhopper, hier hebben we wat aan.
Udoos Geplaatst 10 november 2011 Geplaatst 10 november 2011 Top! Alle hulp is welkom Bedankt voor het delen!
Coorretje Geplaatst 13 november 2011 Geplaatst 13 november 2011 Op moment van inloggen 1200 bezoekers Mooie, duidelijke site
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden