Geepjes Geplaatst 7 maart 2004 Share Geplaatst 7 maart 2004 Ik zou mijn Nickname willen wijzigen. Kan dat op een manier waarbij ik mijn logs behoud of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 7 maart 2004 Share Geplaatst 7 maart 2004 Ik zou mijn Nickname willen wijzigen. Kan dat op een manier waarbij ik mijn logs behoud of niet? Op de .com kan dat volgens mij gewoon op de "My Cache Page" onder het kopje "Change your account information". Er is in dat scherm een veld waarin je je nickname kunt wijzigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geepjes Geplaatst 7 maart 2004 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2004 Goed, nou ben ik/zijn wij voortaan Geepjes (zie topic: Geepjes) Hoe verandere ik nu nog mijn forumnaam in Geepjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 7 maart 2004 Share Geplaatst 7 maart 2004 Hoe verandere ik nu nog mijn forumnaam in Geepjes? Mailtje aan een van de moderators (Geoman/Bytheway). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geepjes Geplaatst 7 maart 2004 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2004 Hoe verandere ik nu nog mijn forumnaam in Geepjes? Mailtje aan een van de moderators (Geoman/Bytheway). Is gebeurd, dank voor de snelle info. Geepjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MiepMiep...Zzzoefff... Geplaatst 7 maart 2004 Share Geplaatst 7 maart 2004 Goed, nou ben ik/zijn wij voortaan Geepjes (zie topic: Geepjes)Hoe verandere ik nu nog mijn forumnaam in Geepjes? Mmmmmmmm dilemma, als GPS voortaan Geep of Geepjes heet (in navolging van een wijs meisje), bedoel ik natuurlijk de GPS en niet jullie als team. Mag ik jullie dan voortaan met Team Geepjes aanduiden, of gaan we voor Geep en Geepjes? Of Geepjesjes en Geepjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geepjes Geplaatst 7 maart 2004 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2004 Goed, nou ben ik/zijn wij voortaan Geepjes (zie topic: Geepjes)Hoe verandere ik nu nog mijn forumnaam in Geepjes? Mmmmmmmm dilemma, als GPS voortaan Geep of Geepjes heet (in navolging van een wijs meisje), bedoel ik natuurlijk de GPS en niet jullie als team. Mag ik jullie dan voortaan met Team Geepjes aanduiden, of gaan we voor Geep en Geepjes? Of Geepjesjes en Geepjes? Ik vind alles best maar ik Geepjes net gedeponeerd dus daar hou ik het zelf ff bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 7 maart 2004 Share Geplaatst 7 maart 2004 Mmmmmmmm dilemma. Mag ik jullie dan voortaan met Team Geepjes aanduiden, of gaan we voor Geep en Geepjes? Of Geepjesjes en Geepjes? Nuh, we houden het internationaal: "Geep and the Geepjes" of "Geep and the Geepies" GRTZ Kruimeldief Hehe, Jos Verstappen heeft eindelijk nieuwe sponsoren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bytheway Geplaatst 8 maart 2004 Share Geplaatst 8 maart 2004 Nickname na PM gewijzigd. Succes met de nieuwe naam! Bytheway Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 8 maart 2004 Share Geplaatst 8 maart 2004 Nickname na PM gewijzigd. Succes met de nieuwe naam! Bytheway Je bent een kanjer BTW, wist je dat? GRTZ Kruimeldief Een vriendelijk woord is als een lentedag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 8 maart 2004 Share Geplaatst 8 maart 2004 Nickname na PM gewijzigd. Succes met de nieuwe naam! Bytheway Waar zouden wij zijn zonder btw gr twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geepjes Geplaatst 9 maart 2004 Auteur Share Geplaatst 9 maart 2004 Nickname na PM gewijzigd. Succes met de nieuwe naam! Bytheway thnx btw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 9 maart 2004 Share Geplaatst 9 maart 2004 Nickname na PM gewijzigd. Succes met de nieuwe naam! Bytheway Een standbeeld voor die man GRTZ Kruimeldief Ik ben verziend, maar ik vind je van dichtbij leuker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Het Pookey Team Geplaatst 28 oktober 2007 Share Geplaatst 28 oktober 2007 Ik zou mijn Nickname willen wijzigen. Kan dat op een manier waarbij ik mijn logs behoud of niet? Op de .com kan dat volgens mij gewoon op de "My Cache Page" onder het kopje "Change your account information". Er is in dat scherm een veld waarin je je nickname kunt wijzigen. hallo. ik ben bezig om onze nickname te wijzigen want het klopt niet meer.. helaas kom ik er niet uit.. kan iemand me een handje helpen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheFamily Geplaatst 28 oktober 2007 Share Geplaatst 28 oktober 2007 (bewerkt) kijk eens in dit draadje. Het is een heel werk. http://forum.geocaching.nl/index.php?showt...naam+veranderen kijk vooral bij postje 12 28 oktober 2007 bewerkt door TheFamily Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden