Spring naar bijdragen

Android App


Zoetermeer

Aanbevolen berichten

Wat mij erg is bevallen in Frankrijk is c:geo en dan de mogelijkheid om vrij eenvoudig op de camping met een wifi-verbinding de caches in de omgeving offline op te slaan zodat je ze steeds bij de hand hebt. Ik heb in het buitenland namelijk geen internetverbinding op mijn Galaxy (is me te duur). En met c:geo heb je dan ook meteen de spoilerfoto's bij de hand. Ik heb gemerkt dat b.v. de Fransen veel met spoilerfoto's werken als aanvulling op de hints. Maar met GSAK (en dus ook GDAK) vind ik dat ophalen van spoilers een heel gedoe. c:geo is heel simpel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb ook nog een vraag: weet iemand met welke app je de "Personal Cache Note" ook (offline) op je mobiel krijgt (of in je GPS).

Daar heb ik soms gegevens staan die ik wel bij de hand wil hebben in het veld.

Alvast bedankt voor de tip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kost geld en als je dan toch uitgeeft dan 1 waarmee ik fieldnotes kan plaatsen. En geen PQ's inladen en meer van dat spul.

Ik heb hem op mijn Ipod staan, maar dat is enkel voor het geval gc.com app geen mooie layou geeft

Maar ik vind wel dat GCbuddy een mooiere lay-out van de cache pagina geeft, hij gaat beter met html om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, kost 3 euro voor de android.

In dit progje zet je al je waypoints. Additional waypoints die onder aan de pagina staan neemt ie automatisch over.

onderweg noteer je in dit appje de antwoorden, en hij rekent automatisch het volgende waypoint door.

Ben erg nieuwsgierig welke app dit ook doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Ik gebruik de App geocaching Groundspeak. Het werkt heel goed met wwwgeocachingcom.

Echter een vraagje.

Kun je ook een coördinaat invoeren en deze op wordt dan op een kaart aangegeven, zodat je daar naar toe kunt navigeren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn lekker bezig, goed zo.

Maar effe gebruik van maken, vraagje: Wie weet een progje die de hoogte voor je meet?

Ik heb het gehad, maar ben het kwijt, zelfs de naam.

En met de hoogte bedoel ik de hoogte van een boom of flatgebouw enz.

Vast bedankt voor het meedenken.

 

Groetjes van Appie uit Delft.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...