Spring naar bijdragen

Ranglijst Van Geocachers Met Thuisbasis Nl.


VindenPuntNL

Aanbevolen berichten

Uit een forum in Amerika:

 

Just a quick update. I contacted Groundspeak about this issue, I e-mailed Brady (Grand High Pobah) and let him know that I mentioned it to them. Apparently the squeaky wheel gets the grease, here is aqn e-mail I just received from the Grand High Pobah:

 

Hi Lee,

 

You have the magic touch to be sure. I just got an email from Groundspeak asking me if they could be of help. Now that has got to rate as one of the 7 wonders of the modern world. I am very appreciative of their offer so I will be in contact with them about what might work out best.

 

I owe you big time.

 

Brady

 

Binnenkort weer up en running voor wie het interessant genoeg vindt.

 

Hilva, dank voor deze enige nuttige bijdrage aan dit draadje!

 

Een trotse puntjesjager

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wat een prachtig forum is dit toch. Het maakt niet uit welke vraag je stelt, je krijgt meestal antwoorden in de trant van; "puntjesjagers :thumbdown: " "Iedereen doet het op zijn manier", "Zet op de ignore lijst", "je hoeft het niet te doen" enz, enz. En zelfs nu meent een moderator ongefundeerde uitspraken te doen. De site gaat ter ziele zo :crybaby:

Correctie....het spelletje gaat ter ziele zo :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@X Ja het spelletje ook.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoewel ik geen eerste uurs of ouwe stomp cacher ben, ben ik al verdraaid lang bekend met de "sport". Zo langzamerhand begint het ooit zo "vrijgevochten" geocachen erg veel te lijken op een huis tuin en keuken tijdverdrijf, omdat iedereen het maar op zijn manier moet kunnen doen. Want ja Richtlijnen zijn geen regels en als wij in NL ergens een hekel aan hebben........

 

Dus interpreteren we de richtlijnen zo dat wij allemaal het spel op onze manier kunnen spelen, alle caches moeten kunnen vinden ook al ben je er niet eens in de buurt geweest. Doe je een klimcache met 30 anderen, waarvan er slechts één iemand kan en durft te klimmen en worden onderwater/ duik caches gelogt onder het mom van ik was er toch ook bij, want ik heb de koffie meegebracht. Natuurlijk valt ook dit onder het "cachen op ieders eigen manier", maar stop dan toch a.u.b. met het zeuren en klieren naar anders denkende onder met mom van Nano's zijn stom!, filmkokertjes zijn niet leuk, Munitiekisten gaan slecht open, Earthcaches zijn geen caches, voortuincaches moeten verboden worden, waarom moet ik zover lopen, puzzelen is niet leuk, traden, laat staan up-traden is niet nodig en als je een challange logt dan hoor je niet meer bij de club, en meer van dat soort gezeur.

 

Ga toch lekker naar buiten, kom onder de mensen, zeik je buurman af, maar probeer niet elke vraag op het forum af te doen met een kortzichtige mening, alleen omdat het zo gemakkelijk en vaak anoniem kan.

 

MMJJT (Marc)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor 'ranglijst' is het? Bij mijn weten kent geocaching geen ranglijsten, want het is geen wedstrijd of race.

 

Deze ranglijst, waar topicstarter naar verwijst, bestaat al jaren.

Mijn herinnering gaat i.i.g. terug naar 2004 of 2005 toen ik die voor het eerst zag. (Ik ga het niet opzoeken, maar ik denk dat ik er niet ver naast zit).

Volgens mij is de lijst destijds ook niet gestart vanuit de gedachte dat geocaching een race is, maar gewoon vanuit het idee dat het leuk was om zo'n lijst bij te houden.

Wilxlii Carrotte heeft de NL ranglijst ervan nog een paar jaar bijgehouden/verwerkt voor deze site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand mij uitleggen hoe het mogelijk is dat een topic dat start met een oprechte vraag al bij het vierde postje (van een moderator nota bene) verzand in negativiteit? En meer nog, waarom die mist na het geven van een ter zake doend antwoord in het topic blijft ronddwarrelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar wat heb je aan statestieken als je het spelletje speelt voor een avontuur?

Dan nog maar eens wat duidelijker vragen aan jou.

Waarom heb je dan de statistieken banner in jouw handtekening terwijl je zegt dat je er niets aan hebt? (Tenzij je niet bedoelt dat jij het spelletje om het avontuur speelt).

 

Maar goed, naast die opmerking zeg ik: Het 1 sluit het andere niet uit, toch?

Geocachen is leuk en ranglijstjes vinden velen ook leuk. Wat ik dan weer niet snap is dat sommigen er weer problemen mee hebben dat anderen ranglijstjes wel leuk vinden.

 

- Robert

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor 'ranglijst' is het? Bij mijn weten kent geocaching geen ranglijsten, want het is geen wedstrijd of race.

 

Deze ranglijst, waar topicstarter naar verwijst, bestaat al jaren.

Mijn herinnering gaat i.i.g. terug naar 2004 of 2005 toen ik die voor het eerst zag. (Ik ga het niet opzoeken, maar ik denk dat ik er niet ver naast zit).

Volgens mij is de lijst destijds ook niet gestart vanuit de gedachte dat geocaching een race is, maar gewoon vanuit het idee dat het leuk was om zo'n lijst bij te houden.

Wilxlii Carrotte heeft de NL ranglijst ervan nog een paar jaar bijgehouden/verwerkt voor deze site.

 

Ik wil graag even wat corrigeren en doe dat, gezien het sneller verdwijnen van de edit knop in mijn vorige postje, nu met dit berichtje.

Ik werd er door Wilxlii Carrotte op gewezen dat hij niet de statistieken van de bovenstaande NL ranglijst heeft bijgehouden, maar wel de bijgaande tekst heeft vertaald.

Voor deze site heeft Wilxlii het FTF klassement bijgehouden.

 

Mijn verontschuldigingen voor de onjuiste informatie :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...