Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
.... het overgrote deel zijn gewoon micro's en welgeteld 1 "zegge Een!" (dus niet zoals jij graag wil doen geloven meerdere) regular cache.....

Hmmm, daar heb je een puntje. Ik had er nog 1, maar die is een tijdje terug geript. En ik heb er nog 1 in de schuur die ik binnenkort voor een multi ga gebruiken.

Feit blijft dat ik verschillende soorten heb en dat een nano niet symbolisch is voor mijn hobby, zoals jij beweert. Net zomin als ik een kokerverheerlijker ben als ik ze ook zoek en plaats.

En wat betreft "...verschuilen in allerijl smoesjes, halve waarheden en het voor het gemak afdoet van "hij is een zeiker".."ja, ik ben inderdaad te slim om dat soort flauwekul beweringen serieus te nemen.

bewerkt door no-name
Geplaatst

Jongens.......jongens ( dames? ), ga toch naar buiten.

Pffffff, ik heb blijkbaar niets gemist ( sinds......... ).

Wij gaan vandaag weer lekker wandelen. Ik twijfel tussen 2 multi's, 10+ Km of 7+km, ik zal m'n wandel genoot eens vragen, wat zij vindt.

Veel plezier vandaag :thumbsup:

Geplaatst

geen probleem hoor No Name, ik geef jou graag een excuses om de realiteit te ontvluchten :)

ik ga zo naar een event, (ik was ook gegaan als het heel slecht weer was geweest) en daarna een cache bezoeken, of we daarbij 100 meter gaan lopen of 200-300-400 meter laten we over aan de omstandigheden van dat moment

Barny

Geplaatst

Ik ga (na de gewonnen voetbalwedstrijd van mijn zoontje) op de motor erop uit. Onderweg hier en daar een micro, small en een regular scoren. Veel plezier allemaal! Het weer is er prima voor!

Geplaatst (bewerkt)

Jouw veronderstelling mag geen-naam hebben maar het is dan ook een D5.
Zie het aantal puntjes in de omschrijving.

Jeetje, wat een geleuter.

Vanmiddag heb ik een echte mysterie opgelost GC4TMFF, drie prachtige puzzels. Morgen loggen.

bewerkt door Odlaniger
Geplaatst (bewerkt)

Vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer eens een micro in een smiley omgezet die tussen mijn benen door glimlachte.

bewerkt door Diederikus
Geplaatst

Jouw veronderstelling mag geen-naam hebben maar het is dan ook een D5.

Zie het aantal puntjes in de omschrijving.

Gaat het dus toch weer om de puntjes!

Geplaatst

Vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer eens een micro in een smiley omgezet die tussen mijn benen door glimlachte.

Vandaar die wat minimale lach van je de laatste tijd.

Geplaatst

Ik zou zeggen, met het juiste gereedschap, veel geduld en enkele worteltjes lukt het Wallie de V het ook wel een nanootje te verschalken. Want zonder referentiekader kunnen we je wijze lessen echt niet serieus nemen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...