Spring naar bijdragen

Met Welke Garmin Kan Ik Het Best Beginnen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dat heet vast: secondelijm :-)

De etrex H heeft geen mogelijkheid voor een kaart. Ik denk dat het de enige gps is/was zonder kaart.

Je hebt alleen de ingevoerde waypoints op een witte achtergrond, maar geen (openstreet)map oid.

Het is de meest basic gps, en die kan eigenlijk 1 ding: met de pijl de goede kant op wijzen. En daar is hij vrij goed in.

Geplaatst

Ik cache al meer dan een jaar met de Etrex H en het bandje zit er nog prima omheen.

Dus je moet wel echt een oude hebben :-)

Hier een Etrex Legend van 8 jaar oud en nog nooit last gehad van loslatende rubbertjes. :yes:

Geplaatst

Ik heb zelf sinds 2 weken een dakota 20.

Erg gebruiksvriendelijk.

Duidelijk beeldscherm.

Je kunt er meerdere kaarten tegelijk opzetten en kaarten op een micro-sd gebruiken.

Hij heeft intern 850 mb geheugen en die is nog wel een keer vol, dan is het wel handig als er nog micro-sd slot op zit.

Verder een fijn apparaat. Ben er tot nu toe erg tevreden over.

Hij kost 228 euro inc.verzenden bij redcoon.nl

Geplaatst

Het is de Dakota 20 geworden. Als het goed is ontvang ik hem morgen. Met een beetje geluk gaan we gelijk dit weekend op zoek naar onze eerste cache.

Geplaatst

Gratz.

Jij en de kid zullen er zeer tevreden over zijn. Nog 1 klaatste tip ; De Dakota heeft niet mapsource maar basecamp nodig.

Geplaatst

Hmm, Basecamp. Wat kan ik daar precies mee? Dat is een stukje software voor op de pc?

Is dat ergens te downloaden, of wordt dat bij de gps meegeleverd?

Er komt ineens zoveel informatie op me af, dat ik niet goed weet met welke programma's ik het best uit de voeten kan.

Geplaatst

Wordt als het goed is meegeleverd. Is eigenlijk een soort proggie om je kaarten mee te beheren en je tracks binnen te halen en meer van dat spul.

Geplaatst

Gratz.

Jij en de kid zullen er zeer tevreden over zijn. Nog 1 klaatste tip ; De Dakota heeft niet mapsource maar basecamp nodig.

Ik heb Mapsource en Basecamp op mijn laptop geinstalleerd. Zowel mijn Dakota 20 als Oregon 450 werken prima met Mapsource en Basecamp samen.

Geplaatst (bewerkt)

Basecamp schijnt beter met de nieuwe GPSsen te werken. ook kan Basecamp de ingebouwde standaard kaart van je GPS gebruiken. persoonlijk vind ik Mapsource nog steeds het lekkerste werken.

bewerkt door Bolle1961
Geplaatst

Ik heb Mapsource en Basecamp op mijn laptop geinstalleerd. Zowel mijn Dakota 20 als Oregon 450 werken prima met Mapsource en Basecamp samen.

Je kunt niet alle gegevens binnen halen van je dakota 20. met mapsource. Persoonlijk baal ik daar ook van, maar ja, het zij zo. Ik vind Mapsource prettiger.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...