Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Tjee, ben je 3 dagen niet op het forum en dan krijg je dit. Het kan dus ook zonder mij escaleren. Ik ben daar reuze blij om.

Weet je waar ik nu zo nieuwsgierig naar ben?

Naar die vervloekte PBtjes die steeds als PMetjes worden beschreven.

Ik wil die PBtjes hier graag online lezen. Dus MiepMiepZucht of Lady Cornetto, kom op met dat spul.

Als er ook maar iets van waar is dat mensen worden verzocht om niet op een event te verschijnen omdat ze andersdenkend zijn dan vind dat onze approver geen toestemming voor dit event moet geven, ook al wordt het event door andere familieleden georganiseerd.

Als ik een event zou organiseren en een van mijn kinderen zou mij zo ten schande maken zonder mijn medeweten, door een enkeling vriendelijk doch dringend te verzoeken om niet te komen op het event, omdat ze andersdenkend dan pa zijn, dan zou ik het event afblazen en mijn kind vriendelijk danken doordat het me zo te kakken heeft gezet. Als ik mezelf niet meer kan redden laat ik me wel opnemen.

Ik wil hier niemand de les lezen. Ik schrijf gewoon wat gedachten. Ik heb het hele draadje na middernacht gelezen. Het blijkt dat je dan een ander forumbezoeker bent dat dat je gaat schrijven na het eten. Alsof ik nu net niet gegeten heb ....

Ik heb echt nog nooit zoveel flauwekul gelezen. Het is ook altijd weer hetzelfde.

Iemand heeft een mening, iemand voelt zich aangesproken en gaat stekelig doen. Gezien het aantal edits van BTW, behoorlijk stekelig zelfs.

Beide partijen krijgen medestanders die met redelijke argumenten komen, Dat zijn dat mensen die aan de discussie best wel willen meedoen en ook netjes blijven en daar is ook niets op tegen.

Dan krijg je nog van die engerds die er snel tussendoor komen en eigenlijk niets te melden hebben behalve dat ze willen laten zien dat ze achter iemand staan.

Eigenlijk werpen juist zulke reacties alleen maar olie op het vuur. Daar worden de brandjes weer aangewakkerd. Wie kan het nu in een discussie ook maar een reet schelen dat Pietje zegt, ga zo door Jantje enz. Dat zijn mensen zonder een mening maar die Jantje toevallig kennen en daarom heeft Jantje gelijk.

Een mening over microcaches op zich en of het trash is of niet, hoef ik niet meer te geven. Volgens mij is dat probleem al een paar pagina's terug opgelost.

Wat ik me wel afvraag is hoe het iemand lukt om maar steeds bij al die grondeigenaren toestemming te krijgen om juist die kleine caches of fotorolletjes te mogen verstoppen. Ik ben al maanden bezig met het krijgen van toestemming om een leuk gevulde doos te mogen verstoppen. Om een fotorolletje te mogen verstoppen durf ik bij diezelfde gasten al helemaal niet aankomen.

En doos met ruilmateriaal erin als een soort schat kunnen ze nog begrijpen. Een fotorolletjeshouder zien ze alleen maar als chemisch afvaldumpen. Daar zien ze al helemaal de lol niet van in.

GRTZ

Kruimeldief :beerchug:Springt een eend van de brug: kwak!

Geplaatst
Je reactie is tekenend.

Ik neem mijn woorden terug: Ik geloof niet dat ik nog graag een biertje met je ga drinken.

Het ga je goed "Lady" Cachetta.

In Delft zijn hartstikke leuke terrasjes. Daar wil ik best een pilsje pakken, ongeacht met wie.

Waarom gaat iedereen toch zo zijn eigen hobby lopen vergallen? Je doet je hobby toch voor jezelf? Kom op zeg....

:beerchug:

Geplaatst
Wat ik me wel afvraag is hoe het iemand lukt om maar steeds bij al die grondeigenaren toestemming te krijgen om juist die kleine caches of fotorolletjes te mogen verstoppen. Ik ben al maanden bezig met het krijgen van toestemming om een leuk gevulde doos te mogen verstoppen. Om een fotorolletje te mogen verstoppen durf ik bij diezelfde gasten al helemaal niet aankomen.

En doos met ruilmateriaal erin als een soort schat kunnen ze nog begrijpen. Een fotorolletjeshouder zien ze alleen maar als chemisch afvaldumpen. Daar zien ze al helemaal de lol niet van in.

GRTZ

Kruimeldief :blink:Springt een eend van de brug: kwak!

Jeetje Kruimel wat een tekst. Het lijkt mij dat de bedoeling van jouw tekst is, dat mensen reageren, dus waarom niet. Er zitten naar mijn mening een paar tegenstrijdigheden in je tekst.

Over de toestemming, ik begrijp jouw probleem niet. Ik ben nu zelf al verschillende keren op mensen afgestapt, of ik iets achter hun raam mag plakken, of om een cache te verbergen. De eerste reactie is vaak, hoeveel mensen komen er op af, maar onwelwillend zijn ze niet. Dus als jij weet van wie dat land is, het enige wat je hoeft te doen is vragen.

Je zegt dat je al maanden bezig bent. Wat doe je dan? Heb je iedere twee weken een gesprek met ze waarin je ze probeert te overtuigen ,:beerchug: of zit je in een of ander proces en word de verantwoording voor het plaatsen constant doorgeschoven.

Ik wil hier niemand de les lezen
Als ik een event zou organiseren en een van mijn kinderen zou mij zo ten schande maken zonder mijn medeweten, door een enkeling vriendelijk doch dringend te verzoeken om niet te komen op het event, omdat ze andersdenkend dan pa zijn, dan zou ik het event afblazen en mijn kind vriendelijk danken doordat het me zo te kakken heeft gezet. Als ik mezelf niet meer kan redden laat ik me wel opnemen

Tuurlijk, je kan zeggen, dit is mijn mening, maar op mij komt het behoorlijk over als iemand de les willen lezen.

Eigenlijk werpen juist zulke reacties alleen maar olie op het vuur. Daar worden de brandjes weer aangewakkerd. Wie kan het nu in een discussie ook maar een reet schelen dat Pietje zegt, ga zo door Jantje enz. Dat zijn mensen zonder een mening maar die Jantje toevallig kennen en daarom heeft Jantje gelijk.

Dus als ik het met Jantjee eens ben, heb ik geen mening. Misschien kan het Jantje wel wat schelen om die meningen te horen. Je gaat hier een beetje kort door de bocht en ook nog een behoorlijke eenrichtingsbocht

Geplaatst

In goed overleg met MMZ deze berichten verwijderd.

"Geocachers doen het in het veld."

Ik wil nog even laten staan dat ik NOOIT iemand had moeten verzoeken om niet naar een event te komen. :beerchug: Ook niet vriendelijk. Dit is in een emotie geschreven en verstandelijk besef ik dat dat écht niet kan, dat het niet verstandig is en dat het discriminatie is. Hiervoor nogmaals mijn oprechte excuses, aan MMZ en aan iedereen die zich daardoor (terecht) aangesproken voelt. Ik zou het van een ander zelf ook niet kunnen verdragen.

Williii heeft met dit hele verhaal van mij niets te maken en is zelf gelukkig oud, wijs en verstandig genoeg om zulke uitspraken niet te doen. Niet op het forum, niet in een PM of PB en niet 'live'.

Ik hoop dat iedereen kan leven met deze excuses en dat anderen niet worden afgerekend op wat ik heb geschreven. Dat zou immers ook discriminatie zijn. Discriminatie is een slechte zaak en het is terecht dat men daar geagiteerd over is.

Geplaatst

Tja Andemo. de tegenstrijdigheden die jij ziet zie ik niet :blink:.

Het is een feit dat ik al vanaf juli verleden jaar bezig ben met 15 caches te plaatsen. Dan zou mij totaal op 17 komen. Ik had er nog maar 2 geplaatst.

Allereerst de cache die ik bij het Aol compas had liggen. Hier op het forum was een discussie gaande over wel of geen toestemming vooral omdat derden tegenover de approver in Amerika hadden geklaagd dat er in Nederland cachers zijn die een cache verstopt hadden zonder toestemming. Dus Amerika in rep en roer en iedereen moet kunnen aantonen dat hij toestemming heeft en anders geen cache.

Ik was op dat moment bezig met ideeen voor een combicache zoals de lange afstandcache die er nu komt. Ongeveer 14 a 15 caches door de 3 noordelijke provincies, maar vooral een 10tal in Emmen en omgeving. Ieder cache staat op zichzelf en kan ook gelijk een onderdeel van de rest zijn.

Locaties gezocht, 100den foto's gemaakt. Verstopplekken gezocht enz enz.

Aan de slag. Toen met de info van het forum over het approven de proef op de som genomen en een van mijn illegaal geplaatste caches aangevraagd bij de landeigenaar. De cache lag aan de goede kant van een hek bij een electriciteitshuisje netjes onder een stoeptegel. Niks geen natuur vertrappen of wat dan ook. De hele multi speelde zich op 100 vierkante meter af bij een openlucht museum, parkeerplaats en op een voetpad.

De bedoeling was een aantal caches te plaatsen die ook door kinderen te doen zijn en in de buurt van musea en dergelijke om eventuele cachers erop te wijzen dat Zuid-Oost Drenthe meer heeft dan een dierentuin en wat rotsblokken in een bos.

Dus toestemming gevraagd bij het energie bedrijf en... de cache met ingang van direct weghalen anders werd het zus en zo enz.

Toen maar aan de gang met mijn andere caches. Sbb - nee, Waterleidingbedrijf- Nee Gemeente Emmen Nee enz enz.

Notabene verschijnt er ineens op een plek waar ik de cache wil verstoppen en alles al in kannen en kruiken heb, ineens een cache. Goedgekeurd door onze Amerikaanse approver.

Ik mail naar de cacheplaatser en vraag hoe hij aan de toestemming is gekomen. Heb ik niet zegt hij.

Ook hij had het al diverse malen geprobeerd en niks. Zelfs niet in een holle boom terwijl je niet van het pad af komt. Holle bomen mogen nooit gebruikt worden omdat daar weer bepaalde insecten inzitten....

De cacher heeft gewoon de cache aangemeld en toestemming gekregen.

Dat was net in een periode dat ik hier openlijk op het forum alle amerikanen voor gek verklaarde, inclusief de approvers.

Ik heb voor geen enkele cache toestemming. Natuurlijk ben ik er niet dagelijks mee bezig. Maar met tussenpozen kun je zeggen dat ik al een half jaar bezig ben. en mijn enige overgebleven cache al een tijdje offline heb.

Ik zal dan wel steeds de verkeerde personen hebben.

Eigenlijk heb ik helemaal geen zin meer in een cache verstoppen.

Ik wil hier niemand de les lezen

Als ik een event zou organiseren en een van mijn kinderen zou mij zo ten schande maken zonder mijn medeweten, door een enkeling vriendelijk doch dringend te verzoeken om niet te komen op het event, omdat ze andersdenkend dan pa zijn, dan zou ik het event afblazen en mijn kind vriendelijk danken doordat het me zo te kakken heeft gezet. Als ik mezelf niet meer kan redden laat ik me wel opnemen

Tuurlijk, je kan zeggen, dit is mijn mening, maar op mij komt het behoorlijk over als iemand de les willen lezen.

Ik gaf gewoon mijn mening en sprak mijn afschuw uit over het gebeurde en iedereen mag denken dat ik een ander de les zit te lezen. In deze hoedanigheid is dat geeneens een schande maar eerder een must.

Dus als ik het met Jantjee eens ben, heb ik geen mening. Misschien kan het Jantje wel wat schelen om die meningen te horen. Je gaat hier een beetje kort door de bocht en ook nog een behoorlijke eenrichtingsbocht

Nee, dat zeg ik niet. Je hebt van mij nergens kunnen lezen dat als je het met iemand eens bent je geen mening hebt. Dan ben ik niet duidelijk geweest. Lees het draadje na zou ik zeggen. Ik bedoel de gasten die er tussendoor komen zonder een mening te geven, zonder meedoen in de discussie maar alleen maar te melden hebben dat ze achter Jantje Keesje of Pietje staan. Ik bedoel die mensen die ALLEEN maar zeggen: "goedzo Jantje". Voor een mee eens of een mee oneens kan je beter een Poll starten.

Ik wil die PBtjes hier graag online lezen. Dus MiepMiepZucht of Lady Cornetto, kom op met dat spul.

Als er ook maar iets van waar is dat mensen worden verzocht om niet op een event te verschijnen omdat ze andersdenkend zijn dan vind dat onze approver geen toestemming voor dit event moet geven, ook al wordt het event door andere familieleden georganiseerd

En olie op het vuur, jouw verzoek lijkt mij dan toch het water dat je gebruikt om een oliebrand te blussen.

Dit begrijp ik niet. Je zegt dat mijn verzoek het water is om een oliebrand te blussen. Dat is toch goed? Of bedoel je juist het tegenovergestelde dat ik ook met dit verzoek olie op het vuur gooi?

Beide partijen roepen over en weer wat er nu wel of niet in PB's heeft gestaan. Wat hebben wij eraan om daar getuige van te zijn? Laat dan ook de PB's zien of praat er niet over :D

GRTZ

Kruimeldief :beerchug: Het is tijd om je gras te maaien als ze op het weerbericht zeggen dat er 40 cm sneeuw is gevallen, maar jouw gazon er nog altijd even groen uitziet.

Geplaatst
Groet van Lady Cachetta,

die een ellendige 38 uur achter de rug heeft.

Och meid, dat is alleen maar erg als je nog maar 39 uur leeft.

GRTZ

Kruimeldief :beerchug:Die de laatste 8 jaar graag wil uitgummen

Geplaatst

Nee, dat zeg ik niet. Je hebt van mij nergens kunnen lezen dat als je het met iemand eens bent je geen mening hebt. Dan ben ik niet duidelijk geweest. Lees het draadje na zou ik zeggen. Ik bedoel de gasten die er tussendoor komen zonder een mening te geven, zonder meedoen in de discussie maar alleen maar te melden hebben dat ze achter Jantje Keesje of Pietje staan. Ik bedoel die mensen die ALLEEN maar zeggen: "goedzo Jantje". Voor een mee eens of een mee oneens kan je beter een Poll starten.

Oke Kruimel je wens is reeds HIER in vervulling gegaan.

:beerchug:

Alleen Ja of Nee mogelijk. De verdeeldheid is overigens best groot op dit moment.

Danny

Geplaatst
Oke Kruimel je wens is reeds HIER in vervulling gegaan.

:blink:

Alleen Ja of Nee mogelijk. De verdeeldheid is overigens best groot op dit moment.

Danny

Heb ik al lang met een ja op gestemd :D

Maar dan moet er eigenlijk nog meer komen. Niet alleen binnen 5 minuten loggen.

Ik denk dat deze discussie ook ging over en de grootte van een cache. Een overvloed van fotorolletjes meen ik.

Een fotorolletjecache hoeft per defenitie natuurlijk niet binnen 5 minuten gevonden te zijn.

GRTZ

Kruimeldief :beerchug:Verhaaltjes die nooit worden verteld voor het slapengaan:

Waarom broer beer de kampeerders tot pulp sloeg.

De jongen die doodging omdat hij zijn groentes opat.

Hoe de postbode er met zijn slagersmes lustig op los hakte.

Geplaatst
Tja Andemo. de tegenstrijdigheden die jij ziet zie ik niet :beerchug:.

Dat komt omdat jij het leest met de ogen van de schrijver en ik niet. Dat is weer een nadeel van het forum, je weet nooit of jou stuk bij de ander net zo overkomt als dat je bedoelt.

Toen maar aan de gang met mijn andere caches. Sbb - nee, Waterleidingbedrijf- Nee Gemeente Emmen Nee enz enz.

Erg jammer dat je dit is overkomen. Het enige wat ik kan zeggen is dat de andere kant van de medaille ook bestaat. Ik wou iets doen bij een bordje dat ophing bij een kerk, geen probleem, achter de ruiten bij een groot Porselijnen gebouw in Delft, geen probleem, bij een deurwaarder, geen probleem. Bij een kinderboerderij, geen probleem. Bij een restaurant, geen probleem. De natuurtuinen van Zoetermeer, met de beheerder gesproken, geen probleem. Bleek achteraf dat die tuinen maar een gedeelte van het jaar geopend zijn. Ik bedoel maar, het is net of jij gewoon pech hebt gehad en op alle Nee bent terechtgekomen. ik hoop serieus dat je de draad weer oppakt en het nog een keer wil proberen. Lukt het niet op plek A, dan maar op plek B. Misschien had ik ook wel anders gepraat als ik dat van jou had meegemaakt.

Dit begrijp ik niet. Je zegt dat mijn verzoek het water is om een oliebrand te blussen. Dat is toch goed? Of bedoel je juist het tegenovergestelde dat ik ook met dit verzoek olie op het vuur gooi?

Beide partijen roepen over en weer wat er nu wel of niet in PB's heeft gestaan. Wat hebben wij eraan om daar getuige van te zijn? Laat dan ook de PB's zien of praat er niet over

Ik bedoelde inderdaad het tegenovergestelde, ik dacht dat als je water op een olie brand gooide, het alleen maar erger werd, maar goed ik ben geen brandweerman of pyromaan, vond het echter wel een grappige uitdrukking.

Geplaatst

Misschien is het ook wel de noordelijke nuchterheid en de levenshouding in deze omstreken; "doe maar gewoon, dan doe je al veel te gek" en "aan mijn lijf geen polonaise".

Daarom kom ik er bij onze gemeente niet door, bij Stichting Gelders Landschap niet. Nee, het wordt er niet leuker op om wat te plaatsen. Je zoekt je helemaal ongans naar neutraal terrein waar geodkeuring niet nodig is.

Dus: het is hier wel een cacheparadijs, maar er liggen geen caches....

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...